  • 1. Data: 2011-11-22 10:57:58
    Temat: allegro, brak chęci współpracy
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

    Wystawiony został pozytywny komentarz nie temu użytkownikowi co trzeba.
    Pomyłka została dostrzeżona w ciągu 3 minut. Został wysłany e-mail do
    allegro z prośbą o usunięcie. Punkt 11.6b regulaminu wskazuje, że można:

    b) komentarz został omyłkowo wystawiony niewłaściwemu Użytkownikowi lub
    do niewłaściwej transakcji, jeśli jego treść jednoznacznie wskazuje na
    pomyłkę,

    Odpowiedź od allegro, że nie zostanie usunięty bo treść komentarza nie
    wskazuje na pomyłkę, w związku z tym nie można go usunąć.

    Ja wiem, że on jest pomyłkowy bo transakcja nie została jeszcze
    sfinalizowana. Jak mam im to udowodnić? O co w ogóle chodzi, że nie chcą
    go usunąć? Czy nieprawda umieszczona omyłkowo jest na rękę Allegro a
    natychmiastowa chęć sprostowania omyłki to dla nich za mało?

    Wojtek

  • 2. Data: 2011-11-22 11:07:02
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "Wojtek" <N...@e...ukryty.com> napisał w wiadomości

    > Odpowiedź od allegro, że nie zostanie usunięty bo treść komentarza nie
    > wskazuje na pomyłkę, w związku z tym nie można go usunąć.

    Zapytaj po czym to poznali i na jakiej podstawie ONI wiedzą lepiej od
    CIEBIE, jaką treść powinien zawierać ten konkretny komentarz.
    I życzę powodzenia. Niestety prawdopodobnie szybciej dogadasz się ze ścianą,
    niż z mułami, jakie tam pracują.

    N.

  • 3. Data: 2011-11-22 11:21:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2011 12:07, Nixe pisze:
> [...]
    > I życzę powodzenia. Niestety prawdopodobnie szybciej dogadasz się ze
    > ścianą, niż z mułami, jakie tam pracują.

    Ja czasem mam podejrzenie, że sporo odpowiedzi jest udzielana przez
    automaty mające kilka wzorców standardowych odpowiedzi - i żadne ludzkie
    oko tego nawet nie ogląda.

  • 4. Data: 2011-11-22 11:29:23
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    On 11/22/11 11:57, Wojtek wrote:
> [...]
    > wskazuje na pomyłkę, w związku z tym nie można go usunąć.
    >
    > Ja wiem, że on jest pomyłkowy bo transakcja nie została jeszcze

    Ale umiesz czytać? Zarówno z regulaminu jak i ich odpowiedzi widać
    jasno, że to nie ty masz wiedzieć, że komentarz jest omyłkowy, tylko ma
    to wynikać z treści komentarza (np. wspomniany inny towar niż był
    przedmiotem transakcji). Co wpisałeś w komentarzu?

    > Jak mam im to udowodnić? O co w ogóle chodzi, że nie chcą
    > go usunąć? Czy nieprawda umieszczona omyłkowo jest na rękę Allegro a
    > natychmiastowa chęć sprostowania omyłki to dla nich za mało?

    Pozwij ich. W końcu to pl.soc.prawo.

    --
    Jacek Midura

  • 5. Data: 2011-11-22 11:34:18
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Nixe

> [...]
    > CIEBIE, jaką treść powinien zawierać ten konkretny komentarz. I życzę
    > powodzenia. Niestety prawdopodobnie szybciej dogadasz się ze ścianą, niż

    Rusz głową. Treść komentarza ewidentnie wskazuje na pomyłkę, jeśli mowa w
    nim o innym przedmiocie niż sprzedawany na aukcji. Wtedy bez problemu
    usuwają taki komentarz.

  • 6. Data: 2011-11-22 11:37:35
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

    Jacek Midura wrote:
> [...]
    > to wynikać z treści komentarza (np. wspomniany inny towar niż był
    > przedmiotem transakcji). Co wpisałeś w komentarzu?

    Jeśli chcę wystawić komentarz pozytywny użytkownikowi X a wystawiam go
    użytkownikowi Y to jak z treści komentarza ma wynikać, że to błąd skoro
    jestem zadowolony z transakcji z X ale komentarz wystawiam Y?

    W 11.6B jest spójnik LUB a on oznacza alternatywę. Albo "komentarz
    został omyłkowo wystawiony niewłaściwemu Użytkownikowi" ALBO "do

  • 7. Data: 2011-11-22 11:39:04
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

    to wrote:
    > Rusz głową. Treść komentarza ewidentnie wskazuje na pomyłkę, jeśli mowa w
    > nim o innym przedmiocie niż sprzedawany na aukcji. Wtedy bez problemu
    > usuwają taki komentarz.

    A kto nakazuje w komentarzu informowania o produkcie? Oni sami teraz
    dają domyślny komentarz "transakcja przebiegła pomyślnie" czy coś w tym
    stylu.

    Wojtek

  • 8. Data: 2011-11-22 11:50:53
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości

    > Ja czasem mam podejrzenie, że sporo odpowiedzi jest udzielana przez
    > automaty mające kilka wzorców standardowych odpowiedzi - i żadne ludzkie
    > oko tego nawet nie ogląda.

    Z ust mi to wyjąłeś. Kilka miesięcy temu prowadziłam korespondencję z jakimś
    idiotą i wyglądała ona mnie więcej tak, że on pisał "W myśl regulaminu
    srutututu ...", ja odpowiadałam "ok, ale ja zupełnie nie o to pytałam, tylko
    prosiłam o wyjaśnienie problemu", a on mi na to toczka w toczkę to, co
    poprzednio czyli cytaty z regulaminu zupełnie nie na temat. Za trzecim razem
    wprost zapytałam czy jest normalnym człowiekiem czy źle skonfugurowanym
    botem czy po prostu zwykłym debilem, bo nie jestem pewna, czy dalsza wymiana
    zdań ma sens. I o dziwo dopiero wówczas oprzytomniał i zaczął się nawet
    rzucać ;-) Sprawę załatwiłam dopiero po złożeniu na niego skargi.

    N.

  • 9. Data: 2011-11-22 11:54:42
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com>

    Nixe wrote:
    > Sprawę załatwiłam dopiero po
    > złożeniu na niego skargi.

    Jak to zrobiłaś? Osobne pismo do allegro czy przez formularz?

    Wojtek

  • 10. Data: 2011-11-22 11:58:37
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-11-22 12:37, Wojtek wrote:

    > Jeśli chcę wystawić komentarz pozytywny użytkownikowi X a wystawiam go
    > użytkownikowi Y to jak z treści komentarza ma wynikać, że to błąd skoro
    > jestem zadowolony z transakcji z X ale komentarz wystawiam Y?

    "Zakup towaru aaaaa u X'a bez zarzutu.

    jakie pytanie, taka odpowiedź.

    gacek