  • 371. Data: 2024-01-26 23:25:07
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 14:54, J.F pisze:
    > Ale moze policjant poprosic o telefon, moze sam zadzwonic ze swojego

    Twierdzisz, ze jak policjant zadzwoni, to bateria w trakcie rozmowy się
    mniej zużywa?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 372. Data: 2024-01-27 00:20:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-26, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Twierdzisz, ze jak policjant zadzwoni, to bateria w trakcie rozmowy się
    > mniej zużywa?

    Zasadniczo też do końca nie wiem co JF tu drąży, ale dzwoniący policjant
    może zużyć mniej tej baterii niż mąż. Może być bardziej konkretny i
    asertywny nie przeciągając zbytnio rozmowy a np. wydobywając więcej
    szczegółów w krótszym czasie.

    --
    Marcin

  • 373. Data: 2024-01-27 00:31:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > może zużyć mniej tej baterii niż mąż. Może być bardziej konkretny i
    > asertywny nie przeciągając zbytnio rozmowy a np. wydobywając więcej

    W tym kontekście może i racja. Z tym, że trudno, by w trakcie rozmowy z
    policjantem dzwoniła do męża.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 374. Data: 2024-01-27 12:31:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 14:23, J.F pisze:

    > Jak sie nie chce, zeby kontrolowali dziennikarzy, to moze nie mozna
    > pozwolic na lokalizowanie zagrożonych :-)

    Gowno prawda. Jak będą chcieli to i pegazusa im zainstalują.

    Robert jak zwykle odpowiada nie na temat w dyskusji o poszukiwaniu
    zaginionych osób wrzucając materiał o podsłuchu dziennikarzy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 375. Data: 2024-01-27 12:38:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 14:20, J.F pisze:

    > Tylko szukający chyba istotnie nie mają TA.

    Ale robert twierdzi że jest to _technicznie_ niemożliwe. Owszem jest to
    technicznie możliwe, jeśli nie mają to tylko ze względu na interfejs
    albo rozporządzenie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 376. Data: 2024-01-27 12:47:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 14:38, J.F pisze:

    > Ale o której godzinie dostali i od kogo?

    Nie wiem o której ale o pierwszej wiedzieli ode mnie.

    > A "sprawdzać przejeżdzającym patrolem" nie ma sensu - trzeba wysłac
    > dzielnicowego, lub dochodzeniowca, czy wywiadowców.
    > Kto by tam trzymał skradziony motocykl na widoku :-)
    >
    > Pojedzie właściwa osoba, to od razu przesłucha, czy tam rozpyta ...
    > jak zastanie.

    No ale nie przyjechała. Zresztą pierdolenie o szopenie, że będą tam od
    razu prokuratora wysyłać, skoro nawet nie wiedzieli czy rzeczywiście to
    ten bus - zwykłago krawężnika w radiowozie nawet nie wysłali żeby przy
    okazji przejechał i zerknął. Po prostu chuja zrobili i taki jest fakt.
    Po prostu mają to w dupie i tyle. Powie ci to każda jedna osoba która
    miał jakikolwiek poważnieszy kontakt z policją.

    > Moze nie mieli kim.

    Oni zawsze nie mają kim. Jak mają baby szukać na polu to nie mogą bo
    moto szukają, jak mają moto to nie mogą bo szukają baby na polu.

    > Ale akta jakies masz - świadek adresy podał?

    Nie mam akt.

    > Albo nie było kim. I zrobiliby we wtorek czy środę.

    Może by zrobili a może by nie zroblili. Fakt jest taki że mieli adres i
    nie przejechali nawet obok patrolem żeby zobaczyć czy bus tam
    rzeczywiście stoi.

    > A widzisz, to maja wszystkie motocykle na Zoliborzu sprawdzać?
    > Zdjęcia motocykla im dałeś, czy jakis opis charakterystyczny był?

    Dość charakterystyczny. Ale co chcesz powiedzieć - że jak złodzieje
    tablice odkręcili to policja nie ma jak szukać?

    > A co z tablicą? W umowie jest nr rejestracyjny?

    W jakiej umowie?

    > na monitoringu był motocykl z tablicą czy bez?

    Nie widać od tej strony.

    > Żule nie mówiły, ze stał motocykl bez tablicy, to pomysleli,
    > ze porzucony?

    Nie wiem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 377. Data: 2024-01-27 14:04:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.01.2024 o 12:38, Shrek pisze:
    > Ale robert twierdzi że jest to _technicznie_ niemożliwe. Owszem jest to
    > technicznie możliwe, jeśli nie mają to tylko ze względu na interfejs
    > albo rozporządzenie.

    Ja pisze o technicznej niemożliwości precyzyjnego wyznaczenia pozycji
    przez szukających, a nie w ogóle. W ogóle, to najprościej pobrać dane z
    GPS-a, a nie pajacować z TA.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 378. Data: 2024-01-27 14:05:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.01.2024 o 12:31, Shrek pisze:

    > Gowno prawda. Jak będą chcieli to i pegazusa im zainstalują.
    >
    > Robert jak zwykle odpowiada nie na temat w dyskusji o poszukiwaniu
    > zaginionych osób wrzucając materiał o podsłuchu dziennikarzy.

    Jeśli piszesz o mnie, to słowem nie pisałem o żadnych podsłuchach
    dziennikarzy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 379. Data: 2024-01-27 16:21:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli piszesz o mnie, to słowem nie pisałem o żadnych podsłuchach
    > dziennikarzy.

    Bo nie napisałeś, tylko skopiowałeś linka:p To jakiś nowy level
    zmieniania tematu? Może zaczniesz jak filipek zmieniać tytuły:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 380. Data: 2024-01-27 16:28:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 11:13, J.F pisze:

    > Teraz teoretycznie wszystkie są zarejestrowane, wiec
    > a) idioci dzwonią z własnego numeru, i wpadają szybko, bo policja ma
    > adres zameldowania,

    LOL. Przecież to rzeczwiście trzeba by być idiotą.

    > b) co mądrzejsi mają anonimowy telefon, i trzeba ich żmudnie
    > namierzac, tzn ustalac tożsamość dzwoniącego,
    > co jest trudne, bo telefon zaraz wyłączyli.

    No ale jak trzeba to dają radę. Widać chcieć to móc. Kwestia motywacji.
    A w policji masz bezkarność - każdy jeden zlewa robotę i nic im za to
    nie grozi dopóki nie odjebie się jakaś gruba akcja i te pierdolone
    pismaki wywenszo... I robert trafnie postawił diagnozę - problemem są
    pierdolone pismaki:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!