  • 1. Data: 2024-01-16 18:13:35
    Temat: Moto cd.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Żeby nie zostawić sprawy bez dalszego ciągu. Przyszły dziś papiery z
    prokuratury.

    Busarz umorzenie, bo został wprowadzony w błąd "przestępczymi
    działaniami" jednego zrzuli. Z pisma wynika że pozostłych dwóch żuli ma
    akty oskarżenia. Przy czym w drugim liście była informacja o skierowaniu
    aktu oskarżenia dla jednego z żuli, wiec domyślam się, że czeka mnie
    trzecia wizyta na poczcie - jakby nie mogli tego chociaż jednego dnia
    wysłać...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-01-16 18:16:43
    Temat: Re: Moto cd.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2024 o 18:13, Shrek pisze:

    A i z uzasadnienia wynika, że policjancie udali się na miejsce zdarzenia
    przy ulicy broniewskiego 7 (pawilon który nie ma absolutnie nic
    wspólnego ze sprawą), gdzie zastali mnie zgłaszającego kradzież moto z
    miejsca skąd rzeczywiście został skradziony;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2024-01-16 18:25:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Jan 2024 18:13:35 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    > aktu oskarżenia dla jednego z żuli, wiec domyślam się, że czeka mnie
    > trzecia wizyta na poczcie - jakby nie mogli tego chociaż jednego dnia

    Może wysłali, a poczta ma limity :-)
    A moze listonoszowi sie nie chciało dwóch awiz wypisywać :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-01-16 18:28:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Jan 2024 18:16:43 +0100, Shrek wrote:
    > A i z uzasadnienia wynika, że policjancie udali się na miejsce zdarzenia
    > przy ulicy broniewskiego 7 (pawilon który nie ma absolutnie nic
    > wspólnego ze sprawą), gdzie zastali mnie zgłaszającego kradzież moto z

    Taka tam nieistotna pomyłka :-)
    Tylko ciekawe z czego wynikła.

    I ... prokuratura uzasadniła ?

    > miejsca skąd rzeczywiście został skradziony;)

    A data i jednostka sugeruje pierwsze zgłoszenie na komisariacie,
    czy to drugie pod ogródkiem?

    J.

  • 5. Data: 2024-01-16 18:41:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2024 o 18:28, J.F pisze:

    > Taka tam nieistotna pomyłka :-)
    > Tylko ciekawe z czego wynikła.

    Z ctrl+C ctrl+V:P

    > I ... prokuratura uzasadniła ?

    Tak. W uzasadnieniu umorzenia wobec busiarza.

    > A data i jednostka sugeruje pierwsze zgłoszenie na komisariacie,
    > czy to drugie pod ogródkiem?

    Hmmm. Muszę sprawdzić - 13 sierpnia. Czyli OIDP pierwsze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-01-16 18:42:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2024 o 18:25, J.F pisze:

    > Może wysłali, a poczta ma limity :-)
    > A moze listonoszowi sie nie chciało dwóch awiz wypisywać :-)

    Wypisał dwa. Brakuje trzeciego;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!