  • 1. Data: 2024-01-14 12:51:13
    Temat: Ochroniarz sięgnął po broń
    Od: Henryk hajdan <h...@g...com>

    https://youtu.be/PXTRupey_QM?si=K7m835zham4Dvv_H&t=8
    17

    ciąg dalszy za tydzień, ale chyba nie wyjął, tylko odpiął...

    W latach 60tych roku stałem z kolegą, nic nie robiliśmy, po prostu
    staliśmy przy kamienicy, gadaliśmy, milicjant odpiął kaburę, gdy
    podszedł do nas bo się chciał zapytać, czy widzieliśmy faceta, w czarnej
    bluzie z kapturem. Uzyskał odpowiedź, że nie, tylko tak popatrzył, nie
    chciał dowodzików, nic więcej nie chciał, poszedł dalej.

  • 2. Data: 2024-01-20 10:37:56
    Temat: Re: Ochroniarz sięgnął po broń
    Od: Henryk hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2024-01-14 o 12:51, Henryk hajdan pisze:
> [...]
    > bluzie z kapturem. Uzyskał odpowiedź, że nie, tylko tak popatrzył, nie
    > chciał dowodzików, nic więcej nie chciał, poszedł dalej.

    Jednak to taser.

  • 3. Data: 2024-01-20 11:31:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.01.2024 o 10:37, Henryk hajdan pisze:

    17
    > Jednak to taser.

    To też broń akurat. Tyle, że nie palna.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 4. Data: 2024-01-23 12:47:13
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    > To też broń akurat. Tyle, że nie palna.

    Czy ochroniarz mógł zagrozić użyciem tego tasera? Z tego co oglądałam,
    chciał, aby ten wszedł do budynku.

  • 5. Data: 2024-01-23 18:08:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.01.2024 o 12:47, Monika Głowacka pisze:
    > Czy ochroniarz mógł zagrozić użyciem tego tasera? Z tego co oglądałam,
    > chciał, aby ten wszedł do budynku.

    Odblokował. Sytuacja mogła się zmienić.
    --
    (~) Robert Tomasik