  • 11. Data: 2006-07-23 21:35:20
    Temat: Re: Znany detektyw, byly posel samoobrony Krzysztof R. zatrzymany przez ABW i aresztowany
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > moze z jakiegos egzotycznego serwera byl postowany...

    No i dosta3o sie detektywowi Krzy?kowi R.
    Zatrzymano go na stacji paliw w Katowicach.

    :)
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2006-07-23 22:15:31
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 23 Jul 2006 23:06:06 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Najśmieszniejsze, to pisanie Krzysztof R., jakby danych dostarczonych w
    > materiale nie wystarczyło, by jednoznacznie zidentyfikować osobę. A i później
    > wypowiedź bodaj Małgorzaty RUTKOWSKIEJ, gdzie zaznaczono, że zbieżność nazwisk
    > przypadkowa.

    Nieźle się z tego obśmialiśmy z kolegami. A potem wytłumaczyliśmy o co
    chodzi koledze z Ukrainy - kim jest Krzysztof R i skąd ta zabawa z
    inicjałami. Jakoś dziwnie na nas popatrzył jak powiedzieliśmy że takie
    jest prawo w Polsce ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2006-07-23 22:23:29
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    > Najśmieszniejsze, to pisanie Krzysztof R., jakby danych dostarczonych w
    > materiale nie wystarczyło, by jednoznacznie zidentyfikować osobę.

    z młodym Wałęsą było jeszcze lepiej - syn byłego prezydenta :-)
    albo z bratem Millera

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2006-07-23 22:31:47
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    > Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że protestował przeciwko trybowi
    > zatrzymania, a jak sam tak robił to było cacy.

    Nie wiem... ja w radiu slyszalem (radio zet) i tam mowili poprostu ze
    rutkowski...

  • 15. Data: 2006-07-23 22:53:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    FlashT wrote:

    > Tez mi nowosc :) Przynajmniej czasami lapal jakis bandytow z innych
    > mafii...

    Nikt nie lubi konkurencji ;->

  • 16. Data: 2006-07-23 22:54:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > news:164970o0do1nn$.1pbrqltxwi664.dlg@40tude.net, autor Artur Ch, godz
    > 12:04, tytul "No i po slynnym detektywie"

    Do mojego serwera nie doszło.

  • 17. Data: 2006-07-23 22:54:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że protestował przeciwko
    > trybowi zatrzymania, a jak sam tak robił to było cacy.

    Bo jak Kali ukraść krowy, to jest to dobry uczynek ;->

  • 18. Data: 2006-07-23 23:14:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 Jul 2006 23:28:36 +0200, Cyprian Prochot napisał(a):

    > ja np bez wczytywania po MIDzie nie widze tego artykulu.
    > moze z jakiegos egzotycznego serwera byl postowany...

    Ja tez go nie widze na news.onet.pl

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2006-07-23 23:20:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gasper wrote:

    > z młodym Wałęsą było jeszcze lepiej - syn byłego prezydenta :-)
    > albo z bratem Millera

    Syn polskiego kosmonauty też był dobry ;) (straszne zatrzęsienie ich
    mieliśmy ;) )

  • 20. Data: 2006-07-23 23:41:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości

    > z młodym Wałęsą było jeszcze lepiej - syn byłego prezydenta :-)
    > albo z bratem Millera

    Reasumując, to z niecierpliwością oczekuję jednego solidnego procesu w wyniku
    którego któraś telewizja [przykąldowo padnie. Może wówczas dziennikarze nabiorą
    większego szacunku do tego, co robią.

    Pomijam już kwestię winy lub niewinności Krzysztofa R., ale chwilowo nie został
    skazany, a już publicznie poinformowano, co zrobił? A jak nie zrobił? Może i
    szansa jest małą, ale jeśli?

    Moim zdaniem problem jest zdecydowanie szerszy. Dziennikarze zbyt wcześnie
    "skazują" sprawcę, zanim ktokolwiek sensowny to przemyśli. Jak potem wychodzi
    coś innego, to próbują przekonywać, że to manipulacja i korupcja stoi za tym.