  • 1. Data: 2006-07-23 19:39:36
    Temat: Znany detektyw, byly posel samoobrony Krzysztof R. zatrzymany przez ABW i aresztowany
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zarzuty:
    -dzialalnosc w zroganizowanej grupie przestepczej
    -falszowanie dokumentow
    -pranie brudnych pieniedzy
    i cos jeszcze bylo ale nie pamietam.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 2. Data: 2006-07-23 19:44:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > Zarzuty:
    > -dzialalnosc w zroganizowanej grupie przestepczej
    > -falszowanie dokumentow
    > -pranie brudnych pieniedzy
    > i cos jeszcze bylo ale nie pamietam.

    Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że protestował przeciwko
    trybowi zatrzymania, a jak sam tak robił to było cacy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-07-23 19:48:17
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > i cos jeszcze bylo ale nie pamietam.

    Oj ... zaden problem, na pewno cos jeszcze znajdą :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-07-23 19:48:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > Bylo. 9 godzin temu :P

    aj to chyba przegapilem :)
    juz szukam

  • 5. Data: 2006-07-23 19:50:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):
    pl> napisał w

    > aj to chyba przegapilem :)
    > juz szukam

    mozesz podac ID watku bo cos nie moge znalezc

    P.

  • 6. Data: 2006-07-23 19:50:22
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    Bylo. 9 godzin temu :P

    HaNkA

  • 7. Data: 2006-07-23 19:56:07
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > Zarzuty:
    > -dzialalnosc w zroganizowanej grupie przestepczej
    > -falszowanie dokumentow
    > -pranie brudnych pieniedzy
    > i cos jeszcze bylo ale nie pamietam.

    Tez mi nowosc :) Przynajmniej czasami lapal jakis bandytow z innych mafii...

  • 8. Data: 2006-07-23 20:27:38
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > mozesz podac ID watku bo cos nie moge znalezc

    news:164970o0do1nn$.1pbrqltxwi664.dlg@40tude.net, autor Artur Ch, godz
    12:04, tytul "No i po slynnym detektywie"

    HaNkA

  • 9. Data: 2006-07-23 21:06:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że protestował przeciwko trybowi
    > zatrzymania, a jak sam tak robił to było cacy.

    Najśmieszniejsze, to pisanie Krzysztof R., jakby danych dostarczonych w
    materiale nie wystarczyło, by jednoznacznie zidentyfikować osobę. A i później
    wypowiedź bodaj Małgorzaty RUTKOWSKIEJ, gdzie zaznaczono, że zbieżność nazwisk
    przypadkowa. Ciekawe z czym ta zbieżność była przypadkowa. Ciekawe, co będzie,
    jak się okaże, że prokurator nie potrafi mu dowieść tych zarzutów.

  • 10. Data: 2006-07-23 21:28:36
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    > news:164970o0do1nn$.1pbrqltxwi664.dlg@40tude.net, autor Artur Ch, godz
    > 12:04, tytul "No i po slynnym detektywie"

    ja np bez wczytywania po MIDzie nie widze tego artykulu.
    moze z jakiegos egzotycznego serwera byl postowany...

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot