  • 31. Data: 2006-07-24 14:30:37
    Temat: Re: Znany detektyw, byly posel samoobrony Krzysztof R. zatrzymany przez ABW i aresztowany
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Michał Wilk napisał(a):

    > Po pierwsze to mowimy raczej o zakazie publikacji danych osobowych
    > podejrzanego, wynikajacym z prawa prasowego. Czym innym jest znieslawienie,
    > o ktorym piszesz, a o ktorym to przestepstwie nie moze byc mowy, jesli ktos
    > mowi: "Krzysztof Rutkowski, znany detektyw, uslyszal takie to a takie
    > zarzuty", wlasnie ze wzgledu na niewatpliwy interes spoleczny w takim
    > przekazie. I nie ma tu nic do rzeczy czy wyrok zostal wydany, czy tez nie.

    no ja nie slyszlem: zostaly mu przedstawione zarzuty, tylko robil to i
    tamto, (np od ministra W.).

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 32. Data: 2006-07-24 15:04:16
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > no ja nie slyszlem: zostaly mu przedstawione zarzuty, tylko robil to i
    > tamto, (np od ministra W.).

    Media mowily o zarzutach, zreszta zwykle w takich sytuacjach scenariusz
    relacji wyglada tak, ze mowi sie o dzialaniach prokuratury czy sadu - zwykle
    wlasnie o zarzutach, o zatrzymaniu, o tymczasowym aresztowaniu itd. - a wiec
    o faktach.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 33. Data: 2006-07-24 22:35:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może ukrywanie nazwiska i wizerunku nie powinno dotyczyć osób publicznych?
    > Zwłaszcza jeżeli zarzuty mają związek z ich publiczną/profesjonalną
    > działalnością.

    Ale to tylko zarzuty. Przy odrobinie chęci i zorientowania na każdego możesz z
    łatwością przygotować materiały pozwalające mu przedstawić zarzut. Powinna taka
    sprawa paść w sądzie, ale to inna sprawa.

  • 34. Data: 2006-07-24 22:36:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Weź po uwagę ,że oprócz telewizji już dokłanie o wszystkim informował
    > prokurator krajowy i minister koordynatr - oni też są spragnnieni
    > sukcesów, czyli już wyrok wydany .

    też moim zdaniem nie powinni.

  • 35. Data: 2006-07-25 07:47:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 24 lipca 2006 00:15
    (autor Henry (k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ixlgrcrcnb72.pi70cf8ipec0$.dlg@40tude.net>):

    > Nieźle się z tego obśmialiśmy z kolegami. A potem wytłumaczyliśmy o co
    > chodzi koledze z Ukrainy - kim jest Krzysztof R i skąd ta zabawa z
    > inicjałami. Jakoś dziwnie na nas popatrzył jak powiedzieliśmy że takie
    > jest prawo w Polsc

    No cóż, jakiś czas temu media podawały o zamieszanym w cośtam Jarosławie K.,
    bracie prezydenta polski Lecha Kaczyńskiego :D

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 36. Data: 2006-07-25 08:26:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Michał Wilk napisał(a):

> [...]
    > wlasnie o zarzutach, o zatrzymaniu, o tymczasowym aresztowaniu itd. - a wiec

    moim zdaniem nie masz racji, niejeden raz w wiadomosciach czy w
    tendencyjnych programach typu interwencja mowili wprost adam Z. zabil
    sasiada tak i tak, pozniej jezdzili po jego sasiadach, sporadycznie
    robia tak jak piszesz czyli mowia ze prokuratura podejrzewa ...
    Przyklad wspomniana wczesniej akcja o jednego mniej (mamy przestepstwo
    pomowienia - wiele, + najprawdopodobniej podzeganie) drugi przyklad
    pielegniarki, dziennkarze juz na samym poczatku stwierdzili zwiazek
    przyczynowo skutkowy pomiedzy smiercia noworodka a zrobieniem jemu
    zdjecia - kolejne przestepstwo, znow pomowienie, takich przypadkow jest
    wiele.

    P.

  • 37. Data: 2006-07-25 08:40:58
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

> [...]
    > sasiada tak i tak, pozniej jezdzili po jego sasiadach, sporadycznie robia
    > tak jak piszesz czyli mowia ze prokuratura podejrzewa ...

    Nie wiem, nie ogladam tego typu programow (Interwencja). Mowie o serwisach
    informacyjnych typu Fakty, Wiadomosci, w ktorych przekazywane informacje
    dotycza glownie czynnosci procesowych, a jesli juz opisuje sie jakies
    elementy stanu faktycznego, to w formie: prokuratura ustalila, ze...

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 38. Data: 2006-07-25 09:50:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Michał Wilk napisał(a):

> [...]
    > dotycza glownie czynnosci procesowych, a jesli juz opisuje sie jakies
    > elementy stanu faktycznego, to w formie: prokuratura ustalila, ze...

    w wydarzeniach czasem feruja wyroki (serwis informacyjny na polsat), tvn
    rzeczywiscie ciut wyzszy poziom prezentuje.

    P.

  • 39. Data: 2006-07-25 10:21:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > moim zdaniem nie masz racji, niejeden raz w wiadomosciach czy w
    > tendencyjnych programach typu interwencja mowili wprost adam Z. zabil

    Znany 'detektyw' też był gwiazdą w takich programach. Można więc
    powiedzieć "trafił swój na swego" oraz "nosił wilk razy kilka - ponieśli
    i wilka" ;)

  • 40. Data: 2006-09-17 03:22:24
    Od: Pawel<N...@n...pl>

    > Zarzuty:
    > -dzialalnosc w zroganizowanej grupie przestepczej
    > -falszowanie dokumentow
    > -pranie brudnych pieniedzy
    > i cos jeszcze bylo ale nie pamietam.

    Ale to nieudowodnione