  • 1. Data: 2006-07-23 16:59:19
    Temat: długa naprawa gwarancyjna telefonu Nokia
    Od: "Kuba-RPM" <kuba-RPM@PRZED_MALPA_TYLKO_IMIElife.pl>

    witam,

    W połowie czerwca, korzystając z gwarancji zareklamowałem swój telefon
    komórkowy. Problem wydawał się błahy, telefon czasem się zawieszał i
    wydawało mi się, że zostanie zaktualizowane oprogramowanie i po kilku dniach
    otrzymam telefon z powrotem.

    Okazało się, że aparat został wysłany do zagranicznego serwisu (!!) i czekam
    na niego już drugi miesiąc. Ani w serwisie, ani w Nokia Poland nikt nie jest
    w stanie podać mi daty powrotu mojego telefonu do kraju i ciągle słyszę, że
    "trzeba czekać". Wysłałem im faksem reklamację naprawy gwarancyjnej, ale
    wydaje mi się, że nic ona nie wnosi.

    W Nokia są spokojni, gdyż w karcie gwarancyjnej jest napisane:

    "Nokia gwarantuje, iż w okresie gwarancji Nokia bądź firma serwisowa
    działająca z upoważnienia Nokia, w stosownym czasie bezpłatnie usunie wady
    materiałowe, konstrukcyjne i wykonawcze, w drodze naprawy lub, jeżeli według
    własnego uznania Nokia stwierdzi taką konieczność, wymiany Produktu...".

    Czy "stosowny czas" naprawde daje producentowi nieograniczone możliwości i
    naprawa może trwać 2,3,4,6 miesięcy?

    Krew mnie zalewa, że nie oddałem tego na niezgodność z umową!!!!

    Czy w tej sytuacji mogę coś zrobić???

    Z góry dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Jakub

  • 2. Data: 2006-07-23 17:24:28
    Temat: Re: długa naprawa gwarancyjna telefonu Nokia
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Kuba-RPM" <kuba-RPM@PRZED_MALPA_TYLKO_IMIElife.pl> napisał w
    wiadomości news:44c3aae7$1@news.home.net.pl...
    > Czy w tej sytuacji mogę coś zrobić???

    następnym razem reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową lub jak
    kupowałeś jako firma z tytuły rękojmi

  • 3. Data: 2006-07-23 18:23:13
    Od: "XXX" <x...@i...pl>

    > następnym razem reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową lub jak
    > kupowałeś jako firma z tytuły rękojmi
    Wtedy tez sklep moze powiedziec ze naprawi, i trzeba bedzie czekac:)

  • 4. Data: 2006-07-23 18:40:16
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > komórkowy. Problem wydawał się błahy, telefon czasem się zawieszał i
    > wydawało mi się, że zostanie zaktualizowane oprogramowanie i po kilku

    [ciach]

    Przeciez odpowiedzieli Ci na pl.misc.telefonia.gsm nie musiales tego samego
    watku zakladac tutaj.

    Pozdrawiam!

    --
    <<>> Gozdek <<>>
    S2200+|512MB|A7N8X-X|GF4MX440|7200.9 250GB+40GB

  • 5. Data: 2006-07-23 19:15:17
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "XXX" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wtedy tez sklep moze powiedziec ze naprawi, i trzeba bedzie czekac:)

    ale wtedy czas naprawy może być uciążliwy dla klienta i może odstąpić od umowy