  • 1. Data: 2006-07-23 21:02:18
    Temat: Gdyby ktoś był miły
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    i podesłał parę słów z dziedziny w której jestem zielony. Codzi o pismo:

    xxxxxxxxxxxxxxxxx

    xxxxxxxxxxxxxxxxx

    xxxxxxxxxxxxxxxx

    Sąd Okręgowy

    w xxxxxxx

    Wydział VII Ubezpieczeń Społecznych

    Za pośrednictwem:

    Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

    Dotyczy: nr akt xxxxx, decyzji o odmowie prawa do renty z tytułu
    niezdolności do pracy znak xxxxxx z dnia xxxxxxxxxxx 2006r.

    Odwołanie

    Niniejszym odwołuję się od decyzji o odmowie prawa do renty z tytułu
    niezdolności do pracy z dnia xxxxxxxx 2006r nr xxxxxxxxxxx Zarzucam
    zaskarżonej decyzji ...........

    I tu problem. Uzasadnienie mam ale prawa ubezpieczeń społecznych to za
    bardzo nie znam. Może parę słów ktoś? Chodzi o osobę, która wg orzecznika
    nie ma prawa do świadczeń a wg lekarza prowadzącego do pracy zdolna nie
    jest. To mam w uzasadnieniu. Jak to ugryźć? Teoretycznie wiem co takiej
    decyzji zarzucić. Ale rady chcętnie z uwagą przeczytam.

    ppp

  • 2. Data: 2006-07-23 22:13:59
    Temat: Re: Gdyby ktoś był miły
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "ppp" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >i podesłał parę słów z dziedziny w której jestem zielony.

    Czy wystarczy:

    Zarzucam zaskarżonej decyzji, że wydana została z naruszeniem moich praw do
    świadczenia, którego się domagam na podstawie stosownych przepisów, które
    między innymi stanowią, iż niezdolną do pracy jest osoba, która całkowicie
    lub częściowo utraciła zdolność do pracy zarobkowej z powodu naruszenia
    sprawności organizmu i nie rokuje odzyskania zdolności do pracy po
    przekwalifikowaniu, całkowicie niezdolną do pracy jest osoba, która utraciła
    zdolność do wykonywania jakiejkolwiek pracy, częściowo niezdolną do pracy
    jest osoba, która w znacznym stopniu utraciła zdolność do pracy zgodnej z
    poziomem posiadanych kwalifikacji.

    ppp