  • 1. Data: 2003-12-08 13:20:55
    Temat: Znalazlem "kruczek" w pismach od KRUK'a i P2C
    Od: "tremor" <t...@s...pl>

    Witam.

    Tak sobie przegladam rozne pisemka i nagle widze ze pierwsza umowa zawarta
    jest z

    Telewizja POLSAT S.A. z siedziba w Warszawie Al Stanow Zjednoczonych 53
    zwanym dalej POLSAT

    az tu nagle w mojej skrzynce czasem szwendaja sie jakies pisma z nieznanej
    mi
    POLSAT CYFROWY S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Środziemnomorska 37 zwanym
    dalej POLSAT CYFROWY

    Tak naprawde co co mnie obchodzi jakis tam PC jak ja mam jedyna umowe od
    Telewizji Polsat S.A. i PC nie ma zadnego zwiazku z TP (nie mylic z TPSA)

    Moze by tak oprzec sie wlasnie na tym ze nadal wazna jest umowa z Telewizja
    Polsat
    - dla tych co maja klopoty z "ptakiem"

    Pozdrowka
    tremor

    P.S. Jest jeszcze jeden haczyk ....
    i tak na marginesie to pisza ze wypowiadaja wszystkie inne umowy ale jakie
    jak z nimi (PC) nie podpisywalem

  • 2. Data: 2003-12-08 14:59:26
    Temat: Re: Znalazlem "kruczek" w pismach od KRUK'a i P2C
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    > mi
    > POLSAT CYFROWY S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Środziemnomorska 37 zwanym

    U mnie dodatkowo umowa na ktora sie powoluja z kruka i data kompletnie sie
    nie zgadza - co wtedy? ;-)

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 3. Data: 2003-12-08 15:29:09
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

> [...]
    > Telewizji Polsat S.A. i PC nie ma zadnego zwiazku z TP (nie mylic z TPSA)
    >
    > Moze by tak oprzec sie wlasnie na tym ze nadal wazna jest umowa z

    Skad wiesz, ze to nie kwestia zmiany nazwy i adresu spolki? Albo nastepstwo
    prawne? Pewnie raczej to pierwsze i umowa wiaze strony. Jak kowalska zawrze
    umowe o np roboty budowlane, a potem wyjdzie za maz, zmieni nazwisko na
    wisniowska to co? Znaczy ze wykonawca umowy wykonac juz nie musi?

    Dan.

  • 4. Data: 2003-12-08 19:37:33
    Od: "tremor" <t...@s...pl>

    Użytkownik "lablador" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > umowe o np roboty budowlane, a potem wyjdzie za maz, zmieni nazwisko na
    > wisniowska to co? Znaczy ze wykonawca umowy wykonac juz nie musi?

    OK

    Ale tu chodzi o pieniadze i ktos zawarl umowe o siwadczenie za co chcial
    pieniadz az tu nagle przychodzi ktos inny i mowi ze to on chce pieniadz nie
    informujac nikogo ze zminil nazwe i adres i wogole to juz on jest kto inny
    ale pyta o sprzet tamtego wczesniejszego itd....
    Moze jakas oficjalna informacja bo przeciez ten odbiornik nie udostepnia
    telegazety a kaza mi ja czytac.

    Pozdrowka
    tremor

  • 5. Data: 2003-12-08 20:03:21
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) tremor w wiadomości <br2jnn$56b$1@atlantis.news.tpi.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Moze jakas oficjalna informacja bo przeciez ten odbiornik nie udostepnia
    > telegazety a kaza mi ja czytac.

    A nie przegapiłeś aby? Bo jeśli chcesz się pozgrywać albo ew. szukać tu
    porady jak *nie* płacić abonamentu, to źle trafiłeś.
    Z całą pewnością było tak, że spółka XY SA zmieniła w pewnym momencie
    firmę, siedzibę i adres, o czym uprzejmie Ciebie poinformowała na
    którejś tam fakturze, ale wówczas nie byłeś zainteresowany takimi
    pierdołami jak faktura. Podpowiem Ci, że jakiś czas temu spółka PTK
    Centertel Sp. z o.o. zmieniła adres z Pańskiej na Skierniewicką i
    naprawdę mało komu przyszło szukać w tym ratunku przed płaceniem
    rachunków.

    --
    Olgierd
    "Pojednanie człowieka z samym sobą - najbardziej celna definicja