  • 1. Data: 2003-12-08 13:15:03
    Temat: Dług Alimentacyjny
    Od: "Wujek" <l...@g...pl>

    Jakiś czas temu sąd zasądził mi alimenty na syna. Prze pewien okres czasu
    nie pracowałem, uczyłem sie i byłem na urzymaniu rodziców, a alimenty
    wypłacał ZUS. Płaciłem do komornika około 1/3 lub mniej zasądzonej kwoty
    alimentów i to niezbyt reguralnie, powiewaz nie maiłem z czego.
    Teraz chciałem założyc rodzinę a dług u komornika z właściwie z zusie mam
    spory. Jeśli z mojej obecnej pensji płacił bym alimenty i usiłował spłacac
    dług nie wystarczyło by pensji. Jestem zrozpaczony. Co z moim 2 dzieckiem
    które planuje. Jak mam poradzić sobie finansowo w takiej sytuacji ?
    Czy istnieje jakaś możliwość anulowania lub czegoś w tym stylu mojego długu.
    Nie mam szans na jakiekolwiek zycie, poniewaz przy moich zarobkach nigdy nie
    wyjde nawet na 0.
    Proszę o radę i Pomoc.

  • 2. Data: 2003-12-08 13:30:04
    Temat: Re: Dług Alimentacyjny
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wujek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    długu.
    > Nie mam szans na jakiekolwiek zycie, poniewaz przy moich zarobkach nigdy

    o finansach trzeba bylo myslec zanim zafundowales sobie pierwsze dziecko

  • 3. Data: 2003-12-08 13:41:58
    Od: "Wujek" <l...@g...pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wujek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > długu.
    > nie
    > >
    > o finansach trzeba bylo myslec zanim zafundowales sobie pierwsze dziecko

    Ja naprawde potrzebuje pomocy a nie krytyki. Krytykować jest łatwo, tym
    bardziej jak sie nie zna sytacji.

  • 4. Data: 2003-12-08 13:42:40
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

> [...]

    > alimenty wypłacał ZUS. Płaciłem do komornika około 1/3 lub mniej
    > zasądzonej kwoty alimentów i to niezbyt reguralnie, powiewaz nie maiłem

    I dzięki temu nie poszedłeś do "ciurmy". :)

> [...]
    > spłacac dług nie wystarczyło by pensji. Jestem zrozpaczony. Co z moim 2
    > dzieckiem które planuje. Jak mam poradzić sobie finansowo w takiej

    Zakładaj tę "nową" rodzinę. Jedno dziecko już Ci trochę
    "odchodowaliśmy", ale drugiego już niestety nie możemy
    gdyż Fundusz Alimnetacyjny ma być zlikwidowany.

    > Czy istnieje jakaś możliwość anulowania lub czegoś w tym stylu mojego
    > długu. Nie mam szans na jakiekolwiek zycie, poniewaz przy moich
    > zarobkach nigdy nie wyjde nawet na 0.

    Na szczęście *NIE* ma możliwości anulowania takich
    długów. Pamiętaj - *z chujem nie ma żartów* LOL

    P.S. Przepraszam jeżeli kogoś uraziło słowo " *żart* "
    w zestawieniu z tak poważnym organem.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Autorytet to zdolność pozyskiwania przyzwolenia innych."

  • 5. Data: 2003-12-08 13:47:43
    Od: "Wujek" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdyż Fundusz Alimnetacyjny ma być zlikwidowany.

    > Na szczęście *NIE* ma możliwości anulowania takich
    > długów. Pamiętaj - *z chujem nie ma żartów* LOL

    Cieszę się, że tobie się wszystko udaje, ale mimo wszystko dziekuję za
    pomoc. Nie pocieszyłeś mnie, ale chyba juz wiem na czym stoje.

  • 6. Data: 2003-12-08 22:17:14
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

> [...]
    > stylu mojego długu. Nie mam szans na jakiekolwiek zycie,
    > poniewaz przy moich zarobkach nigdy nie wyjde nawet na 0.

    wspolczuje ( choc pewnie zaraz mnie zlinczują)
    kombinuj ....
    po prostu kombinuj jak mozesz
    minimalna pensja reszta w formie np kilometrowki
    jak zalozysz rodzine to na drugi dzien niech zona złozy pozew o
    alimenty
    na siebie , na dziecko
    niech Twoj ojciec zloży pozew o alimenty
    tego co masz zasadzone komornik Ci nie zabierze

    niestety nie wiem jakie sa i czy są prawne mozliwosci rozwiazania
    tego problemu

  • 7. Data: 2003-12-08 23:04:25
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > wypłacał ZUS. Płaciłem do komornika około 1/3 lub mniej zasądzonej kwoty
    > alimentów i to niezbyt reguralnie, powiewaz nie maiłem z czego.
    Skoro nie miałeś z czego płacić alimentów to jakim cudem sąd mógł je
    przyznać??
    O ile pamiętam jest jakiś przepis który reguluje ile max % pensji może iść
    na alimenty(chyba max 2/3).

    Pozdr.

  • 8. Data: 2003-12-08 23:16:40
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:br306o$62i$1@news.onet.pl...

    > Skoro nie miałeś z czego płacić alimentów to jakim cudem
    > sąd mógł je przyznać??
    > O ile pamiętam jest jakiś przepis który reguluje ile max %
    > pensji może iść na alimenty(chyba max 2/3).

    mogę brzydko ?
    gówno prawda
    ostatnio mialem sprawę o podwyższenie alimentow i podwyższono mi
    je pomimo tego , iż jestem bezrobotny

  • 9. Data: 2003-12-08 23:25:30
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > mogę brzydko ?
    nie
    > gówno prawda
    mozna bylo delikatniej np" "nie masz racji " , "nie zgadzam się z tobą" itp
    :)

    http://prawo.hoga.pl/w_strone_ojca/alimenty.asp

    polecam ostatnie zdanie "...Komornik może zająć na poczet alimentów do
    trzech piątych wynagrodzenia."

    Pozdr.

  • 10. Data: 2003-12-09 06:07:20
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał
    w wiadomości news:br2t88$q8f$1@news.onet.pl

> [...]
    > na siebie , na dziecko
    > niech Twoj ojciec zloży pozew o alimenty
    > tego co masz zasadzone komornik Ci nie zabierze

    Jeśli już miałby Cię ktoś linczować to chyba adresat
    Twego posta. Sugerujesz mu aby "założył pętle" na
    szyję?. Długi alimentacyjne *nie ulegają przedawnieniu*
    i naliczane są odsetki. Gdy będzie przeciągał sprawę
    to go odsetki "zjedzą". Piszesz iż sam płacisz alimenty
    to powinieneś (teoretycznie) "być w temacie". Jedno
    (chyba?) co powinien zrobić to "ułożyć" się z ZUS'em
    aby spłacać zaległości z pominięciem komornika.
    Usługa tych *sępów* jest bardzo kosztowna, ale czy
    czy ta droga jest możliwa tego nie wiem.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Chcesz mieć wroga, zrób komuś przysługę."