    From: "lablador" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazlem "kruczek" w pismach od KRUK'a i P2C
    Date: Mon, 8 Dec 2003 16:29:09 +0100

    > Tak naprawde co co mnie obchodzi jakis tam PC jak ja mam jedyna umowe od
    > Telewizji Polsat S.A. i PC nie ma zadnego zwiazku z TP (nie mylic z TPSA)
    >
    > Moze by tak oprzec sie wlasnie na tym ze nadal wazna jest umowa z
    Telewizja
    > Polsat
    > - dla tych co maja klopoty z "ptakiem"

    Skad wiesz, ze to nie kwestia zmiany nazwy i adresu spolki? Albo nastepstwo
    prawne? Pewnie raczej to pierwsze i umowa wiaze strony. Jak kowalska zawrze
    umowe o np roboty budowlane, a potem wyjdzie za maz, zmieni nazwisko na
    wisniowska to co? Znaczy ze wykonawca umowy wykonac juz nie musi?

    Dan.