  • 1. Data: 2003-12-08 13:09:08
    Temat: Jak się zabezpieczyć (rodzaj umowy) na wynajęcie pokoju.
    Od: "Waluś" <w...@a...pl>

    witam

    Wynajmuję pokój w moim mieszkaniu. Jak prawnie mogę się zabezpieczyć, jaką
    umowę najmu podpisać i co powinna ona zawierać.

    Z góry dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2003-12-11 09:53:01
    Od: b <f...@f...onet.pl>

    Dnia 2003-12-08 14:09, Użytkownik Waluś napisał:
    > witam
    >
    > Wynajmuję pokój w moim mieszkaniu. Jak prawnie mogę się zabezpieczyć, jaką
    > umowę najmu podpisać i co powinna ona zawierać.

    z podpisaniem umowy wiąże się płacenie podatku... dlatego lepiej
    wynajmować zaufanym osobom lub przynajmniej wziąć od nich umowną kaucję.
    w sprawach karnych (kradzież, wypadki itd) umowa jednak może się
    przydać, ale wtedy umowa może być wykorzystana przeciw tobie...

    b.