  • 51. Data: 2007-01-15 23:47:37
    Temat: Re: Znaki drogowe "domowej roboty" - Podzamcze k/Ogrodzienca
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: scream [Tue, 16 Jan 2007 00:10:33 +0100]:

    > Ale jeśli będe chciał odjechać, to będziesz musiała pozbierać
    > jeśli nie chcesz zwracać mi potem kasy za nowe opony.

    A niby z jakiego paragrafu? Moje gwoździe leżą sobie spokojnie
    na moim terenie. Póki samochód stoi, to nic się nie dzieje. Jak
    chce sobie pojeździć - no, to niech jeździ, ale z własnej woli
    wjeżdża wtedy na gwoździe...

    Oczywiście, może sobie sam pozbierać.
    Za każdym razem.
    Do usranej...

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ ~ http://cyber-girl.net ~ ~
    \o)/ * Last Minute! * Wyspa Piratów * AlleCeneo *

  • 52. Data: 2007-01-16 00:20:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 00:47:37 +0100, Kira napisał(a):

    > A niby z jakiego paragrafu? Moje gwoździe leżą sobie spokojnie
    > na moim terenie.

    Nie ma znaczenia. Jeśli złamie noge na Twoim podwórku to również będziesz
    mi bulić odszkodowanie :) Poczytaj w kodeksie cywilnym o zobowiązaniach i o
    naprawianiu szkód.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 53. Data: 2007-01-16 00:21:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 00:46:37 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > NO W TYM RZECZ, żE NIE :)

    Oczywiście, że tak. Droga to taka sama własność jak Twoje podwórko.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 54. Data: 2007-01-16 00:36:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    scream napisał(a):

    > Oczywiście, że tak. Droga to taka sama własność jak Twoje podwórko.

    BRAWO JASIU, zauważ, że moje podwórko to jednak nie droga i nie
    musi spełniać warunków, jakie musi spełniać droga ;)

    KPW ?

    --
    |______ Rafał "SP" Gil
    o/________\o Sprzedam: HONDA CBR 600 F4i 2001=>

  • 55. Data: 2007-01-16 00:37:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    scream napisał(a):

    > Nie ma znaczenia. Jeśli złamie noge na Twoim podwórku to również będziesz
    > mi bulić odszkodowanie :) Poczytaj w kodeksie cywilnym o zobowiązaniach i o
    > naprawianiu szkód.

    Możesz jakieś uzasadnionko, jakieś orzecznictwo ...

    Czyli jeśli ja się zabiję na A4 , albo E4 to rodzina może
    dochodzić odszkodowania od GDDiA ?

  • 56. Data: 2007-01-16 00:49:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 01:36:35 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > BRAWO JASIU, zauważ, że moje podwórko to jednak nie droga i nie
    > musi spełniać warunków, jakie musi spełniać droga ;)

    Nie o warunki tu chodzi. Jeśli pośrednio lub bezpośrednio wyrządzisz mi
    szkodę to musisz ją naprawić, sąd Cie do tego zobowiąże. A czy wyrządzisz
    ją przez nienależyte zadbanie o swój teren (gwoździe), czy w inny sposób
    (ogrodzenie pod prądem) to mniej istotna sprawa.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 57. Data: 2007-01-16 00:58:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 01:37:35 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Możesz jakieś uzasadnionko, jakieś orzecznictwo ...

    Art. 415 KC

    > Czyli jeśli ja się zabiję na A4 , albo E4 to rodzina może
    > dochodzić odszkodowania od GDDiA ?

    Jeśli zabijesz sie przez dziurę w A4 albo E4, to jak najbardziej.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 58. Data: 2007-01-16 01:00:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    scream napisał(a):

    > ją przez nienależyte zadbanie o swój teren (gwoździe),

    Ale przeznaczenie mojego terenu jest wlasnie takie: kurort
    wypoczynkowy dla gwozdzi. I mozna mi naskoczyć, jeśli to
    udowodnie ;)

  • 59. Data: 2007-01-16 01:01:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    scream napisał(a):

    > szkodę to musisz ją naprawić, sąd Cie do tego zobowiąże. A czy wyrządzisz
    > ją przez nienależyte zadbanie o swój teren (gwoździe), czy w inny sposób

    A ... co do tego usilnego ladowania sie na gwozdzie - mysle , ze
    jesli jakies postepowanie sadowe by bylo, to o skierowanie tego
    "poszkodowanego" na leczenie masochizmu. Wladowal sie z
    premedytacja w gwozdzie i zada jeszcze za to zaplaty ;) <lol>

  • 60. Data: 2007-01-16 01:05:01
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 02:07:35 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Miałbym lexa pod ręką to bym nie prosił o orzecznictwo.
    > Zresztą - ciekawie brzmi to orzeczenie: "415 KaCe"

    Pytałeś też o uzasadnienie, więc uzasadniłem. Orzecznictwo Ci się tu nie
    przyda, bo pod ten art. podpada milion różnych sytuacji.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl