  • 121. Data: 2009-05-30 21:30:00
    Temat: Re: Znaki drogowe "domowej roboty" - Podzamcze k/Ogrodzienca
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam pisze:

    > nie mam pod ręką kodeksu, ale pod koniec jest przepis o nieopuszczaniu
    > pomimo wezwania pola, łąki itp.

    Hmm... Faktycznie. Mea culpa. Art. 157 KW.

  • 122. Data: 2009-05-31 16:28:50
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 30.05.2009 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Hmm... Faktycznie. Mea culpa. Art. 157 KW.

    Dzięki panowie za odpowiedzi. Przy okazji przepraszam za wyciągnięcie z
    archeo starego wątku. Coś mi leafnode zgłupiał i nie zauważyłem na czas.
    Cancela puściłem, ale - jak widać - coś nie wyszło ;)

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia