  • 11. Data: 2003-11-28 19:09:03
    Temat: Re: Złote 24 godziny
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "mad" <g...@g...pl> wrote in message
    news:dpdesvsevi4fp3luhkvubvsd09q1tsu636@4ax.com...
    > Czy to prawda ze mozna trzymac u siebie na dysku np. pliki mp3
    > sciagniete przez 24h legalnie jezeli tak to na jakies podstawie??
    To jakas bzdura.
    Jedyna podstawa, jaka przychodzi mi do glowy, to prawem kaduka.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 12. Data: 2003-11-28 19:20:10
    Temat: Odp: Złote 24 godziny
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bq86c2$t3f$...@a...news.tpi.pl...

    > "mad" <g...@g...pl> wrote in message
    > To jakas bzdura.
    > Jedyna podstawa, jaka przychodzi mi do glowy, to prawem kaduka.
    > Pozdrawiam,
    > MArta

    Ech...a swoboda umow ??

    Jesli prawowoty wlasciciel (wydawca etc. itp.) na swojej stronie udostepnia
    jakies mp3 do sciagniecia
    zastrzegajac, ze nalezy je skasowac po 24 h to je sprawa i wszystko jest jak
    najbardziej zgodne z prawem.

    Jesli osoba sciagajaca mp3 ma prawo pozostawac w usprawiedliwionym
    przekonaniu, iz sciaga ( i czyta informacje o dozwolonym uzytku 24
    godzinnym) ze strony osoby uprawnionej - nie ponosi zadnej
    odpowiedzialnosci - IMHO.

    pozdrawiam
    mdr

  • 13. Data: 2003-11-28 19:47:57
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Fri, 28 Nov 2003 20:09:03 +0100, "Marta Wieszczycka"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >"mad" <g...@g...pl> wrote in message

    >Jedyna podstawa, jaka przychodzi mi do glowy, to prawem kaduka.
    >Pozdrawiam,
    >MArta

    oki dzieki tylko pytam
    Pozdrowienia Mateusz

  • 14. Data: 2003-11-28 19:59:07
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Mateusz Dr" <n...@w...pl> wrote in message

    > Ech...a swoboda umow ??
    Swoboda umów nie pozwala mi udostępniać Pałacu Kultury :)
    > Jesli prawowoty wlasciciel (wydawca etc. itp.) na swojej stronie
    udostepnia
    > jakies mp3 do sciagniecia
    > zastrzegajac, ze nalezy je skasowac po 24 h
    Przeczytaj to jeszcze raz i pomyśl, który wydawca byłby taki głupi.
    Aż zapytałam specjalistę - ponoć jest to zapis typowy dla pirackich stron.

> [...]
    > przekonaniu, iz sciaga ( i czyta informacje o dozwolonym uzytku 24
    > godzinnym) ze strony osoby uprawnionej - nie ponosi zadnej

    To tak, jakby ktoś Ci zezwolił na wysadzenie Wawelu, a Ty byś się potem
    tłumaczył, że byłeś przekonany, że jest osobą uprawnioną do podjęcia takiej
    decyzji. Ignorantia iuris nocet. Wybacz, ale to nie jest tak, że tfurca
    pirackiej strony może się usprawiedliwiać, że przecież tylko wypożycza, a
    korzystający, że przecież tak mu napisali. Najpierw warto się upewnić, czy
    ma się do czynienia z osobą uprawnioną.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 15. Data: 2003-11-28 20:27:05
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Mateusz Dr" <n...@w...pl> wrote in message

    > Swoboda umów nie pozwala mi udostępniać Pałacu Kultury :)

    a jak bedzie TWOJ ?

    po 24 h

    > Przeczytaj to jeszcze raz i pomyśl, który wydawca byłby taki głupi.
    > Aż zapytałam specjalistę - ponoć jest to zapis typowy dla pirackich stron.

    a nieprawda :) czesc offowych grup udostepnia w ten sposob piosnki swoje ...
    ze mozesz je sluchac np przez 2 dni a potem zmazac i marsz po CD do sklepu
    AFIR to Metalica tez dala tak swoja jedna piosenke ...

    > Pozdrawiam,
    > MArta

    pozdrawiam Flashi

  • 16. Data: 2003-11-28 20:38:16
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bq89c8$6mv$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    > Przeczytaj to jeszcze raz i pomyśl, który wydawca byłby taki głupi.
    > Aż zapytałam specjalistę - ponoć jest to zapis typowy dla pirackich stron.

    Hmm, a wiesz ze wnioskowanie ktore zaprezentowalas jest zawodne?
    Poczytaj sobie o indukcji i dedukcji.
    :)

    pozdrawiam
    mdr

  • 17. Data: 2003-11-28 20:41:22
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Marta Wieszczycka wrote:
    > Swoboda umów nie pozwala mi udostępniać Pałacu Kultury :)

    Dlaczego nie? :)

    KG

  • 18. Data: 2003-11-28 23:43:36
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> wrote in message

    > a jak bedzie TWOJ ?

    Wtedy tak, ale teraz nie i myślę, że jesteś w stanie to stwierdzić.

    > a nieprawda :) czesc offowych grup udostepnia w ten sposob piosnki swoje
    > ze mozesz je sluchac np przez 2 dni a potem zmazac i marsz po CD do sklepu
    Dla nich to faktycznie moze byc jedyna szansa na przebicie sie gdziekolwiek.
    Ale jesli w ten sposob oferowane sa najnowsze piosenki znanych grup i to w
    wiekszych ilosciach, to nalezy przypuszczac, ze jest to tak samo dopracowane
    prawnie, jak moja oferta sprzedazy PKiNu ;)

    > AFIR to Metalica tez dala tak swoja jedna piosenke ...
    Jedna piosenke mozliwe, jako wabik, ale z zaznaczeniem, ze na 2 dni?
    Tak czy inaczej warto się najpierw upewnic, czy jest sie na stronie
    producenta.
    A swoją drogą ostatnio niektóre firmy w Stanach sprzedają siecią pojedyncze
    piosenki. Wtedy, jak zapłacisz, to możesz ściągnąć tą jedną, ale bez
    licencji na nagrywanie na inne nośniki. Pewnie nie wierzą, że ktoś, kto
    ściągnie coś darmowo, to potem odda, więc wolą od razu na tym zarobić ;)
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 19. Data: 2003-11-30 10:15:10
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

> [...]
    > wiekszych ilosciach, to nalezy przypuszczac, ze jest to tak samo
    dopracowane
    > prawnie, jak moja oferta sprzedazy PKiNu ;)

    a to oczywiscie :)
    ale nie moga podchodzic do sprawy niebiescy ze wszystko co na kompie to
    pirackie ... a niestety tak podchodza ... nawet demo windowsa 2003 bylo wg
    nich pirackie ...

    > Jedna piosenke mozliwe, jako wabik, ale z zaznaczeniem, ze na 2 dni?

    tal byl tam zapis na stronie ze piosenke moze trzymac na dysku przez 48
    godzin po tym terminie albo sciagac ja jeszcze raz (co smieszne jest:P albo
    zmazac :)

    > Tak czy inaczej warto się najpierw upewnic, czy jest sie na stronie
    > producenta.

    niebieskim niechce sie tego ...

> [...]
    > licencji na nagrywanie na inne nośniki. Pewnie nie wierzą, że ktoś, kto
    > ściągnie coś darmowo, to potem odda, więc wolą od razu na tym zarobić ;)

    ehhehe