  • 1. Data: 2003-11-28 12:00:36
    Temat: meble kuchenne a sprzed
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    witam

    jakis czas temu kupilem od goscia uzywane meble kuchenne z urządzeniami
    (lodowka pod zabudowe, kuchenka gazowa rownierz pod zabudowe oraz
    zmywarka)na dowodzie zaplaty mam napisane "meble kuchenne". Ww meble przez
    jakis czas staly u goscia (ja remontowalem mieszkanie i nie mialem jak ich
    zabrac a jemu to nie przeszkadzalo) Po pewnym czasie bez mojej wiedzy
    wynajol pomieszczenie w ktorym staly meble obcym ludziom, ktorzy korzystali
    z tych mebli.
    Gdy sie dowiedzialem o zaistnialej sytuacji postanowilem zabrac meble - i tu
    sie zaczynaja problemy. Meble moge wziasc ale bez urzadzen tzn nie chce
    oddac lodowki, zmywarki, kuchenki gazowej i cos marudzi o zlewozmywaku.
    Meble byly robione pod konkretne urzadzenia na wymiar.
    Jakich argumentow mam uzyc aby dostac caly komplet meble + urzadzenia?