    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złote 24 godziny
    Date: Sat, 29 Nov 2003 00:43:36 +0100

    "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> wrote in message
    news:bq8b1g$h1v$1@korweta.task.gda.pl...

    > a jak bedzie TWOJ ?

    Wtedy tak, ale teraz nie i myślę, że jesteś w stanie to stwierdzić.

    > a nieprawda :) czesc offowych grup udostepnia w ten sposob piosnki swoje
    > ze mozesz je sluchac np przez 2 dni a potem zmazac i marsz po CD do sklepu
    Dla nich to faktycznie moze byc jedyna szansa na przebicie sie gdziekolwiek.
    Ale jesli w ten sposob oferowane sa najnowsze piosenki znanych grup i to w
    wiekszych ilosciach, to nalezy przypuszczac, ze jest to tak samo dopracowane
    prawnie, jak moja oferta sprzedazy PKiNu ;)

    > AFIR to Metalica tez dala tak swoja jedna piosenke ...
    Jedna piosenke mozliwe, jako wabik, ale z zaznaczeniem, ze na 2 dni?
    Tak czy inaczej warto się najpierw upewnic, czy jest sie na stronie
    producenta.
    A swoją drogą ostatnio niektóre firmy w Stanach sprzedają siecią pojedyncze
    piosenki. Wtedy, jak zapłacisz, to możesz ściągnąć tą jedną, ale bez
    licencji na nagrywanie na inne nośniki. Pewnie nie wierzą, że ktoś, kto
    ściągnie coś darmowo, to potem odda, więc wolą od razu na tym zarobić ;)
    Pozdrawiam,
    MArta