    From: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złote 24 godziny
    Date: Sun, 30 Nov 2003 11:15:10 +0100

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bq8mfe$e4d$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dla nich to faktycznie moze byc jedyna szansa na przebicie sie
    gdziekolwiek.
    > Ale jesli w ten sposob oferowane sa najnowsze piosenki znanych grup i to w
    > wiekszych ilosciach, to nalezy przypuszczac, ze jest to tak samo
    dopracowane
    > prawnie, jak moja oferta sprzedazy PKiNu ;)

    a to oczywiscie :)
    ale nie moga podchodzic do sprawy niebiescy ze wszystko co na kompie to
    pirackie ... a niestety tak podchodza ... nawet demo windowsa 2003 bylo wg
    nich pirackie ...

    > Jedna piosenke mozliwe, jako wabik, ale z zaznaczeniem, ze na 2 dni?

    tal byl tam zapis na stronie ze piosenke moze trzymac na dysku przez 48
    godzin po tym terminie albo sciagac ja jeszcze raz (co smieszne jest:P albo
    zmazac :)

    > Tak czy inaczej warto się najpierw upewnic, czy jest sie na stronie
    > producenta.

    niebieskim niechce sie tego ...

    > A swoją drogą ostatnio niektóre firmy w Stanach sprzedają siecią
    pojedyncze
    > piosenki. Wtedy, jak zapłacisz, to możesz ściągnąć tą jedną, ale bez
    > licencji na nagrywanie na inne nośniki. Pewnie nie wierzą, że ktoś, kto
    > ściągnie coś darmowo, to potem odda, więc wolą od razu na tym zarobić ;)

    ehhehe