  • 1. Data: 2003-11-28 10:43:38
    Temat: Samochody z kratką od 2004 r
    Od: "krzysztof kolumb" <k...@g...pl>

    Jeśli już było, to przepraszam, nie mogę znaleźć.

    1. Jakimi przepisami likwiduje się kategorię: samochód osobowy z homologacją
    ciężarowego?

    2. Od kiedy nie bedzie można zarejestrować nowego samochodu osobowego z
    homologacją ciężarowego? (Spotkałem dwie daty: 1 stycznia 2004 i 1 maja 2004.)

    3. Co z już jeżdżącymi samochodami?
    a) Czy pozostaną jako cięzarówki az do zezłomowania? (ale w Unii nie ma
    takiej kategorii pojazdów!)
    b) Czy przy zakupieniu w 2004 r takiego pojazdu (używanego), będzie można
    po staremu odliczyć kwotę VAT?
    c) czy jest jakaś możliwość zmiany katerogrii takiego pojazdu na samochów
    osobowy?

    Będę wdzięczny za każdą odpowiedź.

    Pozdrawiam wszystkich.

    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-11-29 19:49:09
    Temat: Re: Samochody z kratką od 2004 r
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym *krzysztof kolumb* napisał(a):
    > Jeśli już było, to przepraszam, nie mogę znaleźć.
    >
    > 1. Jakimi przepisami likwiduje się kategorię: samochód osobowy z
    > homologacją ciężarowego?

    Co to znaczy-samochód osobowy z homologacją ciężarowego? Pierwsze słyszę.Jak
    ma homologację na ciężarowy to jest ciężarowy i tyle.
    mają się zmienić tylko warunki homologacji i obecne "ciężarówki" się na nią
    nie załapią.

    > 2. Od kiedy nie bedzie można zarejestrować nowego samochodu osobowego z
    > homologacją ciężarowego? (Spotkałem dwie daty: 1 stycznia 2004 i 1 maja
    > 2004.)

    Nie ma takich samochodów.

    > 3. Co z już jeżdżącymi samochodami?
    > a) Czy pozostaną jako cięzarówki az do zezłomowania? (ale w Unii nie ma
    > takiej kategorii pojazdów!)

    To zależy od właściciela

    > b) Czy przy zakupieniu w 2004 r takiego pojazdu (używanego), będzie
    > można po staremu odliczyć kwotę VAT?

    Dlaczego by nie, pod warunkiem że ma homologację ciężarowego

    > c) czy jest jakaś możliwość zmiany katerogrii takiego pojazdu na
    > samochów osobowy?

    jak najbardziej i to nawet niezbyt drogo (pojęcie względne oczywiście)

    > Będę wdzięczny za każdą odpowiedź.

    czekam na wyrazy wdzięcznośći-:)))

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13