  • 71. Data: 2010-09-28 11:03:54
    Temat: Re: Zlikwidować zakazy wjazdu rowerów (B-9)wszędzie tam, gdzie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2010 12:53, r...@m...com pisze:

    > Znam ten przepis, i dotyczy on pojazdów samochodowych - a więc tych, których
    > ruch jest dopuszczony na drogach ekspresowych i autostradach.

    Albo jesteś idiotą, albo bezczelnie kłamiesz.

    2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    1) jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;

    Pojazdem. Nie "pojazdem samochodowym". KAŻDYM pojazdem.

  • 72. Data: 2010-09-28 11:07:29
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 12:53:53 +0200, r...@m...com
    napisał(a):

    > Znam ten przepis, i dotyczy on pojazdów samochodowych

    Skąd takie przeświadczenie?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 73. Data: 2010-09-28 11:08:20
    Od: r...@m...com

    > Albo jesteś idiotą, albo bezczelnie kłamiesz.
    >
    > 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    > 1) jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;
    >
    > Pojazdem. Nie "pojazdem samochodowym". KAŻDYM pojazdem.

    Nie jest tam napisane że każdym pojazdem.

    Dla pojazdów które wymieniłem obowiązują odrębne przepisy.
    I taki np ciągnik rolniczy czy walec zawsze będzie jechał z prędkością
    utrudniającą ruch, więc jeśli by było jak piszesz - powinien nie być w ogóle
    dopuszczony do ruchu.

  • 74. Data: 2010-09-28 11:09:04
    Od: r...@m...com

    > Skąd takie przeświadczenie?

    Podaj mi sytuacje w której ciągnik rolniczy może jechac z predkoscia
    nieutrudniającą ruchu.

  • 75. Data: 2010-09-28 11:35:42
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 13:09:04 +0200, r...@m...com
    napisał(a):

    > Podaj mi sytuacje w której ciągnik rolniczy może jechac z predkoscia
    > nieutrudniającą ruchu.

    Pusta droga.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 76. Data: 2010-09-28 11:52:12
    Od: r...@m...com

    > Pusta droga.

    takich to w dzisiejszych czasach już nie ma, samochody wjezdzaja już nawet na
    polne i lesne drogi które prowadzą do nikąd.
    A ciagnik jest pełnoprawnym pojazdem dopuszczonym do ruchu, i może się
    poruszać po wszystkich drogach publicznych na których dozwolony jest ruch
    samochodowy, z wyłączeniem dróg ekspresowych i autostrad.

  • 77. Data: 2010-09-28 12:11:33
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 13:52:12 +0200, r...@m...com
    napisał(a):

    > A ciagnik jest pełnoprawnym pojazdem dopuszczonym do ruchu, i może się
    > poruszać po wszystkich drogach publicznych na których dozwolony jest ruch
    > samochodowy, z wyłączeniem dróg ekspresowych i autostrad.

    No to przecież oczywiste, te drogi są dla pojazdów samochodowych,
    ciągnik rolniczy takowym nie jest.

    A co do przepisu - przecież nikt nie będzie karał pojazdu za to że
    jedzie wolno jeśli szybciej nie może. Prędkość maksymalna ciągnika
    rolniczego to 30 km/h, podobnie zespołu samochód holowany/holujący,
    przecież policjant ich nie ukarze za jazdę 30 km/h.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 78. Data: 2010-09-28 12:39:44
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 28-09-2010 13:35, MadMan pisze:

    > Pusta droga.

    Albo odpowiedni ciągnik. Np. taki
    http://www.lamborghini-tractors.com/POLSKA/pl-PL/def
    aultpl.html

    :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 79. Data: 2010-09-28 12:54:01
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > rolniczego to 30 km/h, podobnie zespołu samochód holowany/holujący,
    > przecież policjant ich nie ukarze za jazdę 30 km/h.

    Podobnie sprawa wygląda w przypadku motoroweru i roweru.

  • 80. Data: 2010-09-28 13:17:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2010 13:08, r...@m...com pisze:

    > Nie jest tam napisane że każdym pojazdem.

    Jest. Jak nie ma wyszczególnienia ani przepisów szczególnych - a nie ma
    - dotyczy każdego.

    > Dla pojazdów które wymieniłem obowiązują odrębne przepisy.

    Taaaaaaaak? A jakie, serdeńko?

    Zapoznaj się z przepisami, na które się powołujesz, bo najwyraźniej nie
    masz o nich pojęcia.

    > I taki np ciągnik rolniczy czy walec zawsze będzie jechał z prędkością
    > utrudniającą ruch, więc jeśli by było jak piszesz - powinien nie być w ogóle
    > dopuszczony do ruchu.

    Aha, to zlokalizowałem problem - nie umiesz czytać.

    Przecież wyraźnie o tym pisałem.