  • 81. Data: 2010-09-28 13:19:30
    Temat: Re: Zlikwidować zakazy wjazdu rowerów (B-9)wszędzie tam, gdzie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2010 14:54, r...@p...onet.pl pisze:

    > Podobnie sprawa wygląda w przypadku motoroweru i roweru.

    Motorower spokojnie pojedzie 45km/h, podobnie rower.

    A to już nie będzie prędkość utrudniająca, bo

  • 82. Data: 2010-09-28 13:19:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Podobnie sprawa wygląda w przypadku motoroweru i roweru.

    Motorower spokojnie pojedzie 45km/h, podobnie rower.

    A to już nie będzie prędkość utrudniająca na obszarze zabudowanym.

  • 83. Data: 2010-09-28 13:22:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Podobnie sprawa wygląda w przypadku motoroweru i roweru.

    Bzdura.

    Znowu bezczelnie kłamiesz lub sam zapominasz, o czym pisałeś.

    Dla przypomnienia: chodziło o to, że motorowerzyści nie jeżdżą z
    prędkością utrudniającą (45km/h na obszarze zabudowanym to ledwie 10%
    poniżej maksymalnego limitu), a z kolei rowerzyści zwykle wleką się
    poniżej 20km/h (choć ograniczenia technicznego nie mają) i są bardziej
    wrażliwi na podmuchy boczne.

  • 84. Data: 2010-09-28 13:26:18
    Od: r...@p...onet.pl

    > Jest. Jak nie ma wyszczególnienia ani przepisów szczególnych - a nie ma
    > - dotyczy każdego.

    > Taaaaaaaak? A jakie, serdeńko?
    >
    > Zapoznaj się z przepisami, na które się powołujesz, bo najwyraźniej nie
    > masz o nich pojęcia.

    > Aha, to zlokalizowałem problem - nie umiesz czytać.
    >
    > Przecież wyraźnie o tym pisałem.

    To po co przytaczasz przepis w dyskusji o motorowerach i rowerach?
    Wiadomo że konstrukcja tych pojazdów, podobnie jak wolnobieżnych, uniemożliwa
    jazdę z prędkością nie utrudniającą ruchu pojazdom samochodowym, więc
    wystarczy na logikę wziąźć jakich pojazdów dotyczy ten przepis.

  • 85. Data: 2010-09-28 14:05:44
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > poniżej maksymalnego limitu), a z kolei rowerzyści zwykle wleką się
    > poniżej 20km/h (choć ograniczenia technicznego nie mają) i są bardziej

    Nie o prędkosc chodzi zarządcom dróg, bo pojazd wolnobieżny nie może
    przekraczać 25 km/h, a zaprzęgowy wlecze sie 10-15 km/h i zajmują całą
    szerokość pasa jezdni, w porównaniu do jednośladów.

    A znak http://images41.fotosik.pl/55/de8c16a675ef286f.jpg spotyka się bardzo
    rzadko w porównaniu do samego B-9, głównie przy wjazdach na drogi ekspresowe i
    autostrady.

  • 86. Data: 2010-10-03 19:57:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2010 15:26, r...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > jazdę z prędkością nie utrudniającą ruchu pojazdom samochodowym, więc
    > wystarczy na logikę wziąźć jakich pojazdów dotyczy ten przepis.

    Dotyczy. Rower może spokojnie pojechać 50km/h.

    Utrudnianiem będzie, jak dychawiczny kierujący będzie jechać 15km/h.
    Analogicznie jak w przypadku motoroweru czy jakiegokolwiek innego pojazdu.

    Dotarło wreszcie?