  • 1. Data: 2010-09-21 07:59:39
    Temat: Zatarcie skazania - gdzie wniosek ?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Chcę wystąpić o zatarcie skazania.
    Wyrok wydał Sąd Rejonowy, odwołałem się, ale wyrok został utrzymany w
    mocy przez Sąd Okręgowy przy Wydziale Karnym Odwoławczym.

    Gdzie mam zatem złożyć wniosek do Rejonowego czy Okręgowego ?

    Dzięki i pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2010-09-21 08:51:29
    Temat: Re: Zatarcie skazania - gdzie wniosek ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie mam zatem złożyć wniosek do Rejonowego czy Okręgowego ?

    A na co zostales skazany?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-09-21 10:12:23
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-09-21 10:51, SDD pisze:
    > U?ytkownik "WW"<w...@v...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A na co zostales skazany?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Grzywna

    pozdrawiam
    WW

  • 4. Data: 2010-09-21 10:28:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Grzywna

    Wykonywaniem orzeczen zajmuje sie sad I instancji (nie jest istotne, czy
    wyrok si euprawomocnil w sposob "naturalny", czy w wyniku oddalenia
    apelacji.
    Tak wiec do rejonowego.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-09-21 10:34:11
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-09-21 12:28, SDD pisze:
> [...]
    >
    > Wykonywaniem orzeczen zajmuje sie sad I instancji (nie jest istotne, czy
    > wyrok si euprawomocnil w sposob "naturalny", czy w wyniku oddalenia

    Dzięki bardzo i pozdrawiam
    WW

  • 6. Data: 2010-09-21 10:34:15
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-21 09:59, WW pisze:
> [...]
    > mocy przez Sąd Okręgowy przy Wydziale Karnym Odwoławczym.
    >
    > Gdzie mam zatem złożyć wniosek do Rejonowego czy Okręgowego ?

    Ale po co ? W rejestrze figurujesz jako skazany jesli odsiedziales w
    ciagu ostatnich lat conajmniej pol roku.

  • 7. Data: 2010-09-21 10:38:10
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-09-21 12:34, konieczko pisze:

    > Ale po co ? W rejestrze figurujesz jako skazany jesli odsiedziales w
    > ciagu ostatnich lat conajmniej pol roku.

    To nie do końca prawda.
    Dostałem grzywnę a w rejestrze jestem.

    Pozdrawiam
    WW

  • 8. Data: 2010-09-21 10:38:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2010 12:34, konieczko pisze:

    > Ale po co ? W rejestrze figurujesz jako skazany jesli odsiedziales w
    > ciagu ostatnich lat conajmniej pol roku.

    Twierdzisz, że "gołe" grzywny z KK nie wpadają do rejestru??

  • 9. Data: 2010-09-21 10:44:07
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-21 12:38, Andrzej Lawa pisze:

    > Twierdzisz, że "gołe" grzywny z KK nie wpadają do rejestru??

    Grzywne dostaje sie za wykroczenie a tych do rejestru sie nie wpisuje.

  • 10. Data: 2010-09-21 10:45:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2010 12:44, konieczko pisze:

    > Grzywne dostaje sie za wykroczenie a tych do rejestru sie nie wpisuje.

    Ty się, ignorancie, lepiej nie odzywaj.