  • 1. Data: 2010-09-20 19:15:54
    Temat: wstrzymanie egzekucji komorniczej
    Od: qwert <p...@o...pl>

    Proszę o pomoc. Szukałem w google ale nic nie pasuje do mojej sprawy. A
    konkretnie: Komornik zajął moje wynagrodzenie. Zgłosiłem zawiadomienie o
    popełnieniu przestępstwa. Sprawa w toku. Zawiadomiłem zainteresowane
    instytucje o nieuzasadnionym roszczeniu i toczącym się postępowaniu w
    prokuraturze. W sądzie cywilnym (właściwym) złożyłem pozew o
    unieważnienie tytułu wykonawczego i pozbawienie go klauzuli wykonywalności
    a także o zawieszenie postępowania egzekucyjnego i jego zabezpieczenie do
    czasu rozpatrzenia sprawy. Sąd wydał korzystne postanowienie o zawieszeniu
    i zabezpieczeniu. Informacje te otrzymał domniemany wierzyciel i komornik.
    Nadal mam zajęte wynagrodzenie. Co mam zrobić by komornik zaniechał
    zajęcia mojego wynagrodzenia do czasu wydania wyroku. Z góry dziękuję za
    pomoc.

  • 2. Data: 2010-09-20 19:24:50
    Temat: Re: wstrzymanie egzekucji komorniczej
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    długi cza spłacać
    oddaj to zejdzie

    jk

  • 3. Data: 2010-09-20 19:31:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > długi cza spłacać
    > oddaj to zejdzie

    Skoro sąd uchylił klauzulę, to chyba nie do końca było tam wszystko w
    porządku.

  • 4. Data: 2010-09-20 19:37:44
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-20 21:24, malgosia pisze:
    > długi cza spłacać
    > oddaj to zejdzie
    >
    > jk

    Dostałaś komputer razem z tubą pierwszoklasisty?

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-09-20 19:45:08
    Od: qwert <p...@o...pl>

    Robert Tomasik

    > Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro sąd uchylił klauzulę, to chyba nie do końca było tam wszystko w
    > porządku.
    małgosi proponuję, zeby zajęła się Jasiem bo może Jego i ją ktoś do pieca
    wrzucić.
    sąd nie cofnął klauzuli tylko postanowił zawiesić i zabezpieczyć egzekucję

  • 6. Data: 2010-09-20 19:48:22
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > sąd nie cofnął klauzuli tylko postanowił zawiesić i zabezpieczyć egzekucję

    exactemont (franc.)
    Czyli jest uprawdopodobniony dług, nalezy chronić tego komu si e należy kasa

    jk

  • 7. Data: 2010-09-20 20:13:23
    Od: qwert <p...@o...pl>

    malgosia

    zabezpieczyďż˝ egzekucjďż˝

    > exactemont (franc.)
    > Czyli jest uprawdopodobniony d�ug, nalezy chroni� tego komu si e
    nale�y kasa

    > jk

    Drugi raz proponuję ci, żebyś zajęła się Jasiem .Dług nie musi być
    uprawdopodobniony gdyż komornik ma tytuł wykonawczy . Co do
    uprawdopodobnienia to , cytat z postanowienia sądu ... " sąd uznał, że
    powód (czyli ja gdybyś nadal miała problem ze zrozumieniem)
    uprawdopodobnił roszczenie podnosząc istotne argumenty przeciwko
    wystawionemu tytułowi wykonawczemu i wykazał interes prawny w udzieleniu
    zabezpieczenia.

  • 8. Data: 2010-09-20 20:17:45
    Od: qwert <p...@o...pl>

    malgosia

    zabezpieczyďż˝ egzekucjďż˝

    > exactemont (franc.)
    > Czyli jest uprawdopodobniony d�ug, nalezy chroni� tego komu si e
    nale�y kasa

    > jk

    To, że komuś należy się kasa nie oznacza, że to ja powinienem mu
    zapłacić.

  • 9. Data: 2010-09-20 20:33:19
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Drugi raz proponuję ci, żebyś zajęła się Jasiem .Dług nie musi być

    SIMIĘCISZ
    uSTAW SOBIE czytnik

    jk

  • 10. Data: 2010-09-20 20:42:59
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-20 21:37, SQLwiel pisze:

    > Dostałaś komputer razem z tubą pierwszoklasisty?

    Przecież to troll kolina tylko że mniej niż zwykle literówek wali...

    --
    MZ