  • 21. Data: 2014-03-05 21:17:51
    Temat: Re: Zezwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Mar 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > Każdy kto chce może posiadać nawet i bez rejestracji broń palną.
    > Nie każdą, ale może.

    Po co mu *TAKA* broń, możesz wyjaśnić?
    Do zrobienia napadu na bank?
    Owszem, wiem że istnieje taki potworek językowy jak "broń
    zaczepna", ale akurat tej bym zabronił, jak już :>

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2014-03-05 21:19:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.03.2014 21:03, Bartolomeo pisze:

    > Nie neguję potrzeby dostępności do broni ale powinna być promowana broń
    > długa do obrony domu. Co do broni krótkiej to winna ona być noszona w

    Mhm. Znaczy się jesteś jakimś handlarzem heroiną, że wjazdy do twojego
    domu przy twojej obecności to coś prawdopodobnego?

    Czy może chcesz, żeby ewentualny włamywacz mógł sobie wziąć jeszcze bron
    palną na pamiątkę?

    > widocznym miejscu aby pełniła funkcję edukacyjną dla potencjalnych
    > napastników.

    I łatwy cel dla wszystkich kieszonkowców w okolicy ;->

    > Warunkiem dostępności powinno być przejście przeszkolenia, niekaralność,
    > pozytywny wynik badania lekarskiego i zdanie egzaminu państwowego
    > praktycznego i teoretycznego, jak to jest przy prawie jazdy.

    Paranoja i urojenia powinny chętnego wykluczać... a jak ktoś uważa, że
    bron palna jest mu niezbędnie potrzebna i będzie skuteczna przy obronie
    domu, to ma urojenia i paranoję ;->

  • 23. Data: 2014-03-05 21:20:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.03.2014 14:04, Marcin N pisze:

    > Właśnie po to powstał ten wątek, żeby pokazać, jakim idiotyzmem są
    > licencje na broń palną w Polsce.

    Takie było może zamiary inicjatora wątku, ale wykazał on tylko głębię
    jego schorzeń psychicznych.

  • 24. Data: 2014-03-05 21:21:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Po co mu *TAKA* broń, możesz wyjaśnić?
    > Do zrobienia napadu na bank?
    > Owszem, wiem że istnieje taki potworek językowy jak "broń
    > zaczepna", ale akurat tej bym zabronił, jak już :>

    Umm... Hę?

  • 25. Data: 2014-03-05 21:27:45
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-03-05 21:19, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    >

    > Paranoja i urojenia powinny chętnego wykluczać... a jak ktoś uważa, że
    > bron palna jest mu niezbędnie potrzebna i będzie skuteczna przy obronie

    Nie wszyscy mają M1 w 10-piętrowym bloku z płyty tak jak ty gdzie
    słychać jak sąsiad kochankę pierdoli.
    Są jeszcze domy wolno stojące.

  • 26. Data: 2014-03-05 21:31:01
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-05 14:52, Chocobo pisze:
    > Natomiast broń palna ma tylko jedno zastosowanie. Uszkodzenie innej
    > osoby. Więc wszelakie porównania są nie na miejscu.
    Powiedz to myśliwym, sportowcom określonych dyscyplin, kolekcjonerom,
    miłośnikom itp :->

    Maciek

  • 27. Data: 2014-03-05 21:34:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-05 20:02, Chocobo pisze:
    > Sport ok, chociaż w tym wypadku chyba konieczność kontroli jest
    > oczywista. Polowanie to jak najbardziej wyrządzanie krzywdy.
    Osobom?
    BTW: wegetarianin, czy po prostu nie kojarzący kotleta na talerzu z
    miłym zwierzątkiem o dużych, wilgotnych oczach, któremu rzeźnik
    wyrządził krzywdę? :->

    Maciek

  • 28. Data: 2014-03-05 21:43:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.03.2014 21:27, Bartolomeo pisze:

    > Nie wszyscy mają M1 w 10-piętrowym bloku z płyty tak jak ty gdzie
    > słychać jak sąsiad kochankę pierdoli.

    Współczuję ci twoich doświadczeń.

    > Są jeszcze domy wolno stojące.

    Tak, wiem, mieszkam w takim. I?

  • 29. Data: 2014-03-06 10:11:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Mar 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > Umm... Hę?

    Napisz jasno co za broń masz na myśli, to Ci napiszę
    jasno które argumenty "przecież możesz mieć taką broń"
    są czystym trollowaniem :P
    Dowodzą albo zamiaru trollowania albo zupełnego braku
    pojęcia, można sobie wybrać ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2014-03-06 10:56:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Napisz jasno co za broń masz na myśli, to Ci napiszę
    > jasno które argumenty "przecież możesz mieć taką broń"
    > są czystym trollowaniem :P

    Zapoznaj się z ustawą o broni i amunicji - jest tam bardzo wyraźne
    wyłączenie z obowiazku uzyskania zezwolenia dla broni palnej starszej
    konstrukcji.

    Nie jest może trendi i dżezi jak nowe Glocki, ale do "obrony własnego
    zamku" przed pojedynczymi rabusiami są zupełnie wystarczające.