  • 21. Data: 2007-12-06 22:58:37
    Temat: Re: Zawarcie umowy na odległość
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > wiadomości news:fj5rop$voh$5@news.onet.pl...
    >
    > To wszystko przy założeniu, ze pytający jest konsumentem. Bo nie wynika
    > to jednoznacznie z jego opisu. mógł domenę kupić jako firma i wówczas
    > przywołany przez Ciebie przepis nie ma zastosowania.

    Ostatnio jest wiele pytan nt. zwrotu towaru oraz niezgodności z
    umową. Będzie trzeba chyba jakieś FAQ z odpowiedziami napisać, bo -
    przyykładowo - po siódmym z kolei wątku na ten temat nie chce się
    człowiekowi już pisać wszystkich szczegółów ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 22. Data: 2007-12-06 23:11:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.12.2007 Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > przyykładowo - po siódmym z kolei wątku na ten temat nie chce się
    > człowiekowi już pisać wszystkich szczegółów ;)

    FAQ nic nie da bo nikt takich rzeczy nie czyta. 90% ludzi zadających
    pytania podpada pod jedną z 2ch kategorii: (1) nie chce mi się szukać w
    archiwum a inni i tak odpowiedzą; (2) do głowy mi nie przyszło, że jest
    jakieś archiwum, zresztą mój problem jest nietypowy.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2007-12-06 23:18:27
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    > archiwum a inni i tak odpowiedzą; (2) do głowy mi nie przyszło, że jest
    > jakieś archiwum, zresztą mój problem jest nietypowy.

    Ale po kolejnym pytaniu można podać linka do strony z gotową,
    szczegółową odpowiedzią, uwzględniającą wszystkie możliwości :)

  • 24. Data: 2007-12-07 05:54:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > Ale po kolejnym pytaniu można podać linka do strony z gotową,
    > szczegółową odpowiedzią, uwzględniającą wszystkie możliwości :)

    Może i Ty masz rację...
    Domena nzp.org.pl wolna :)

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2007-12-07 09:40:18
    Temat: Re: Zawarcie umowy na odleg?o??
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Ustawa umożliwia zwrot gotówki w przypadku "chyba że naprawa albo
    > wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów."

    Właśnie o to mi sie rozchodziło... Kasa tylko gdy naprawa lub wymiana
    były niemożliwe lub gdy sprzedawca zaspał lub wydziwia :)

  • 26. Data: 2007-12-07 10:49:38
    Od: "Pawel " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    > Chodzi ci o .eu.org?

    Zupelnie nie, ale nie chce w tym miejscu uprawiac reklamy.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel