  • 1. Data: 2005-07-10 09:25:43
    Temat: Zasilki od wrzesnia
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Witam

    Mam takie pytanie. Zalozmy taka sytuacje. Kobieta pracowala, odeszla na
    urlop wychowawczy. Jako samotna matka dostala zasilek w wysokosci ok. 720 zl
    (505 za prace, 170 alimentacyjny i 45 rodzinny).
    Teraz, po "nowemu" trzeba podac ojca dziecka o alimenty. Kobieta nie chce,
    bo nie chce miec nic do czynienia z ojcem i sama lozy na wychowanie dziecka.
    Zabiora jej oczywiscie zasilek alimentacyjny - 170 zl. Obilo mi sie o uszy,
    ze i rodzinny (45 zl) tez, bo jezeli ojciec nie jest podany o alimenty, to
    tak wlasnie ma byc.
    Wedlug mnie to bzdura - przeciez rodzinne bylo zawsze uzaleznione od
    dochodu, mam racje ?
    Poza tym slyszalem, ze alimentacyjny zostaje tak jak bylo do konca roku, ale
    w opiece spolecznej z tego co wiem, juz kaza skladac wnioski "po nowemu" i
    kobieta nie dostanie 170 zl.
    Prosze o pomoc, dobrze by bylo z konkretna podstawa prawna. Staram sie pomoc
    komus, a nie bardzo wiem jak.

    Z gory serdecznie dziekuje, milego dnia.

    --
    .: -+r-m-k+- :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2005-07-10 12:02:21
    Temat: Re: Zasilki od wrzesnia
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    -+r-m-k+- <r...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    . Kobieta nie
    > chce, bo nie chce miec nic do czynienia z ojcem i sama lozy na
    > wychowanie dziecka.

    No to jak nie chce i ją stac to ok, o co chodzi?

    . Staram
    > sie pomoc komus, a nie bardzo wiem jak.

    Namów , żeby wytoczyła proces o alimenty

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2005-07-10 14:27:24
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > -+r-m-k+- <r...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > . Kobieta nie
    >

    > No to jak nie chce i ją stac to ok, o co chodzi?

    A czy ja napisalem, ze stac ? Chodzi o to, zeby jak najmniej stracila na
    tym, ale nic nie biorac od ojca.

    > . Staram
    >
    > Namów , żeby wytoczyła proces o alimenty

    j.w.
    Za takie rady to ja dziekuje...nic nie wniosly.

    Milego dnia.

  • 4. Data: 2005-07-10 14:33:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    -+r-m-k+- napisał(a):

    > A czy ja napisalem, ze stac ? Chodzi o to, zeby jak najmniej stracila na
    > tym, ale nic nie biorac od ojca.

    Skoro nie chce od ojca to w domyślę stać ją na to. Czemu inni ludzie
    którzy płacą podatki mają dawać jej dziecku pieniądze tylko z tego
    powodu że mamusia unosi się honorem (?) i nie chce brać pieniędzy od
    ojca dziecka?

    > j.w.
    > Za takie rady to ja dziekuje...nic nie wniosly.

    To była bardzo dobra rada. Druga jest taka: skoro mamusia nie chcę brać
    od ojca to niech nie bierze od nikogo - w szczególności świadczeń z
    budżetu państwa - niech sobie znajdzie lepszą pracę lub faceta od
    którego będzie chciała brać pieniądze.
    I niech pomyśli że są to pieniądze dziecka (na dziecko) a nie na nią.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 5. Data: 2005-07-10 15:11:18
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    > I niech pomyśli że są to pieniądze dziecka (na dziecko) a nie na nią.

    Ktore jej sie slusznie od panstwa naleza. A podatki i tak ludzie palaca,
    kazdy - Ty, ja i Ona tez. Za wiele rzeczy placi sie podatki (czasem
    nieslusznie i nic sie z tego nie ma) i zyje sie z tym dalej.

  • 6. Data: 2005-07-10 15:13:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    -+r-m-k+- napisał(a):

    > Ktore jej sie slusznie od panstwa naleza. A podatki i tak ludzie palaca,
    > kazdy - Ty, ja i Ona tez. Za wiele rzeczy placi sie podatki (czasem
    > nieslusznie i nic sie z tego nie ma) i zyje sie z tym dalej.

    Słusznie to się jej należą po spełnieniu przesłanek określonych w prawie.
    Skoro w prawie stoi że należą się jej jeśli ma określony niższy dochód
    niż ... liczony łącznie z alimentami to skoro ona nie chce tych dochodów
    osiągać to nic się jej nie należy.

  • 7. Data: 2005-07-10 19:02:29
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "-+r-m-k+-" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > .: -+r-m-k+- :.
    > radomiak[MALPA]o2.pl
    > -+ Po co nasze swary głupie, wnet i tak zginiemy w zupie +-

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    pozdrawiam:)ania:
    p.s-par.2.1pkt j-nie da się spisać ugody nawet na 50 zł?
    par 1. pkt 4.f-ciekawe jak to będzie w praktyce wyglądać?

  • 8. Data: 2005-07-10 19:03:51
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Ktore jej sie slusznie od panstwa naleza.
    Dlaczego się jej słusznie należą? Bo zna ojca ale nie chce go ujawnić i
    podać do sądu? Bzura.
    > A podatki i tak ludzie palaca, kazdy - Ty, ja i Ona tez.
    Ona żyje chwilowo z Twoich podatków, A za wiele nie płaciła tego podatku
    skoro załapała się na rodzinny.
    > Za wiele rzeczy placi sie podatki (czasem
    A tu masz racje
    > nieslusznie i nic sie z tego nie ma) i zyje sie z tym dalej.
    A tu nie.

    A tak w kwestii twojego pytania to skąd ta kobieta dostała 505 zł "za
    pracę" - co to jest?
    I co ta osoba chce dostać od września?

    Cała ustawa o zasiłkach jest tylko po to, żeby nauczyć ludzi kombinować.
    Bardzo łatwo to przychodzi z tą ustawą.

    --
    PawełJ

  • 9. Data: 2005-07-10 22:11:19
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    -+r-m-k+- <r...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > A czy ja napisalem, ze stac ?

    No skoro sama łoży ( to napisałeś) to znaczy, ze ją stac
    >Chodzi o to, zeby jak najmniej stracila
    > na tym,

    Straciła ? Na czym? Na wychowywaniu dziecka?

    >ale nic nie biorac od ojca.

    A dlaczego ja mam płacić za jego dziecko????

    Hint - ja płacę podatki i to duże - ona nie.

    To widac - jedyny pomysł - jalby tu od państwa wyciągac pieniądze

    > Za takie rady to ja dziekuje...nic nie wniosly.

    A dlaczzego? Bo mamusia honorna? Honor ma swoją cenę, pzrważnie wysoką. Tak
    jest i w tym przypadku.

    > Milego dnia.

    Nawzajem, szczerze.

  • 10. Data: 2005-07-10 22:14:03
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    -+r-m-k+- <r...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Ktore jej sie slusznie od panstwa naleza.

    Ooo, a czemuż to od państwa,a nie od ojca dziecka??
    Ja wychowuję czwórkę dzieci. Nie wyciągam ręki po żadne pieniądze, z
    drugiej strony nie mam ochoty, zeby mi ktoś odbierał pieniądze przeznaczone
    przeze mnie na moją rodzinę i dawał je komuś, kto "łoży sam" bo od ojca nie
    chce, ale od Państwa - jak najbardziej