  • 1. Data: 2005-07-10 08:19:30
    Temat: problem z hałasem - jak ugryźć
    Od: "Kapsel" <k...@o...pl>

    Witam,

    Przejrzałem już archiwum, ale na jedno pytanie nie potrafię znaleźć
    jednoznacznej odpowiedzi.

    Mam knajpę po drugiej stronie ulicy. Co sobota robią bardzo głośną imprezę z
    jakimś samozwańczym zespołem. Łomot do 3ciej w nocy. Koszmar. Latem to jeszcze
    jakoś wytrzymujemy bo wyjeżdzamy na weekend, ale jak nie ma pogody (jak
    wczoraj) to nawet książki poczytac nie można, bo jakiś facet pod oknem wyje mi
    najnowsze hity oraz standardy muzyki rozrywkowej.
    Lokal znajduje sie w pomieszczeniu wynajmowanym od jakieś innej firmy.

    Jak wygląda procedura? Kto jest władny w tym temacie?

    Czy Urząd Miasta który musiał wydać pozwolenie na przedłużenie działalności po
    godz 22giej i samo pozwolenie na taką działalność w lokalu obok budynków
    mieszkalnych?
    Czy Policja która co najwyżej podjedzie pod lokal, wejdzie, wyjdzie i odjedzie?
    Czy Straż Miejska która nawet podjechać nie chce bo "czy będzie Pan świadczył w
    sądzie".

    Reasumując: Czy jest jakiś administracyjny sposób rozwiązania tego problemu
    poza sądem?
    I które przepisy sa tutaj władne? KW art 51 czy KC art 144?

    Będę zobowiazany jeżeli ktoś podzieli sie swoją wiedzą:-)

    Kapsel

  • 2. Data: 2005-07-10 15:49:29
    Temat: Re: problem z hałasem - jak ugryźć
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Mam knajpę po drugiej stronie ulicy.

    Ja sie jeszcze nie dorobilem, ale odkladam. Gratuluje :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-07-10 17:18:09
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Kapsel wrote:
    > Czy Urząd Miasta który musiał wydać pozwolenie na przedłużenie działalności po
    > godz 22giej i samo pozwolenie na taką działalność w lokalu obok budynków
    > mieszkalnych?
    Można wystąpić do UM ze skargą w tej sprawie.
    > Czy Policja która co najwyżej podjedzie pod lokal, wejdzie, wyjdzie i odjedzie?
    Ma obowiązek podjąć interwencję.
    > Czy Straż Miejska która nawet podjechać nie chce bo "czy będzie Pan świadczył w
    > sądzie".
    No to zadeklaruj "świadczenie w sądzie".
    > Reasumując: Czy jest jakiś administracyjny sposób rozwiązania tego problemu
    > poza sądem?
    Możesz spróbować w Inspekcji Ochrony Środowiska. Z opisu wynika, że
    przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu będą rejestrowalne.
    Fonon