    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasilki od wrzesnia
    Date: Sun, 10 Jul 2005 16:33:49 +0200

    -+r-m-k+- napisał(a):

    > A czy ja napisalem, ze stac ? Chodzi o to, zeby jak najmniej stracila na
    > tym, ale nic nie biorac od ojca.

    Skoro nie chce od ojca to w domyślę stać ją na to. Czemu inni ludzie
    którzy płacą podatki mają dawać jej dziecku pieniądze tylko z tego
    powodu że mamusia unosi się honorem (?) i nie chce brać pieniędzy od
    ojca dziecka?

    > j.w.
    > Za takie rady to ja dziekuje...nic nie wniosly.

    To była bardzo dobra rada. Druga jest taka: skoro mamusia nie chcę brać
    od ojca to niech nie bierze od nikogo - w szczególności świadczeń z
    budżetu państwa - niech sobie znajdzie lepszą pracę lub faceta od
    którego będzie chciała brać pieniądze.
    I niech pomyśli że są to pieniądze dziecka (na dziecko) a nie na nią.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."