  • 31. Data: 2023-03-28 15:14:44
    Temat: Re: Zarzuty z dupy cd
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ale po drodze powinien być poinformowany o wysłaniu aktu oskarżenia.

    > To jest skrajnie nieprawdopodobne.

    Tak skrajnie nieprawdopodobne, jak np. odpalenie granatnika w komendzie
    - głównej - policji przez samego komendanta?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 32. Data: 2023-03-28 15:28:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2023 o 14:34, J.F pisze:

    > "Kiedy tylko zorientował się co zaszło, Filip Hallo udał się na
    > komisariat i poinformował o pomyłce. Policjanci jednak nie chcieli go
    > słuchać, twierdzili, że wszystkie procedury zostały zachowane. Jednak
    > w toku czynności udało się ustalić, że faktycznie doszło do błędu. "
    >
    > I w tym momencie trzeba jak widac wzywac prokuratura, i oskarzac
    > wszyskich kulsonów, jak stoją.

    W tym momencie należało moim zdaniem powiadomić (oczywiście kulsony) że
    odpierdolono manianę prokuratora i sąd - numer sprawy był, więc nawet
    jakby prokurator nie był w stanie wniosku wycofać (nie wiem czy może),
    to sąd mając w aktach sprawy pismo policji, że się jebnęli by po prostu
    sprawę umorzył. A kulsony grzecznie przepraszają obywatela i wszyscy by
    się jakim takim porządku rozeszli.

    > Ogolnie jakos zadziwiająco szybko poszlo, w sprawie dat chyba pismaki
    > nie kłamią, i tu moze być pies pogrzebany ...

    Nakazowe to chyba z natury szybko idą. Tam po prostu hurtowo klepią -
    jaja by były jakby policja wysłała notatkę, że się jebli a sędzia by
    nawet nie zauważył, bo tylko pierwszą stronę czyta - w sumie bym się nie
    zdziwił;)

    > Sąd w tych covidowych czasach to nie wiem jak to sie toczy - pokażą od
    > ręki, czy prosze napisac wniosek i czekac 2 tygodnie na odpowiedz.

    Teraz już normalnie. Ale wcześniej... po prostu czytelnie zamknęli i
    akta mogłeś sobie poczytać tylko jak miałeś sprawę za dwa tygodnie.
    Znaczy wniosek mogłeś złożyć, bo z terminami to nie wiem jak było.

    > No i w koncu widzi te akta i widzi o co oskarzony jest.
    >
    > I co teraz robić?

    Zasadniczo to chyba niewiele - w nakazowym obwiniony jest zasadniczo
    nieobecny.

    > W papierach - moze i prawda, a moze i kulson wpisal "na podstawie DO",
    > bo tak latwiej.

    W artykule jest że nie miał dokumentów.

    W sumie jak to ten gość ze zdjęcia w artykule to bym powiedział że
    nazywam się robert tomasik, tylko przestałem się golić i nawet zdjęcie
    się będzie zgadzać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2023-03-28 16:04:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Dokładnie trafiłeś w punkt. To policjant ma te dane ustalić. Podejrzany
    > ma prawo kłamać i nawet nie można mu za to zarzutu postawić. Oczywiście
    > podanie danych przez podejrzanego pomaga ustalić te dane, ale nadal
    > trzeba to jakoś zweryfikować. Rzuć sobie okiem na wzór protokołu
    > zatrzymania osoby. On przewiduje brak dokumentu i masz tam alternatywy.

    To co poszło nie tak?

  • 34. Data: 2023-03-28 16:12:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2023 o 16:04, nadir pisze:

    > To co poszło nie tak?

    Prawie wszystko;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2023-03-28 16:12:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Mar 2023 15:28:57 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > akta mogłeś sobie poczytać tylko jak miałeś sprawę za dwa tygodnie.
    > Znaczy wniosek mogłeś złożyć, bo z terminami to nie wiem jak było.

    Ale to "normalnie" to jak?
    Przychodze i czytam, przychodze, skladam wniosek i wychodze?

    > Zasadniczo to chyba niewiele - w nakazowym obwiniony jest zasadniczo
    > nieobecny.

    No ale trzeba działac, bo zaraz sie monitoringi na kulsonariacie
    skasują, albo sąd nie wezmie pod uwage, bo trzeba bylo wczesniej
    zglaszac, albo trzeba skazac, bo juz nie ma czasu na wyjasnianie ..

    > W artykule jest że nie miał dokumentów.

    Pismak moze cokolkwiek napisac. W tym i swoj wniosek, ze nie pokazał
    dokumentów, bo i jak ..

    "Jednak w toku czynności udało się ustalić, że faktycznie doszło do
    błędu. "
    To moze jednak prawde wpisali.

    > W sumie jak to ten gość ze zdjęcia w artykule to bym powiedział że
    > nazywam się robert tomasik, tylko przestałem się golić i nawet zdjęcie
    > się będzie zgadzać:P

    A to aby on?

    J.

  • 36. Data: 2023-03-28 16:14:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Mar 2023 13:59:25 +0200, Shrek wrote:

    > Ani nikt drugi raz nie sprawdzał kto to.

    Byc moze wtedy dopiero sprawdzali, bo wczesniej to nie wiem czy tak
    wolno :-)

    > Można pisać że kretyn, ale nie że chuj:P

    Nie bylbym taki pewien, moze nawet odwrotnie :-)

    J.

  • 37. Data: 2023-03-28 16:16:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Mar 2023 15:14:44 +0200, Kviat wrote:

    > Tak skrajnie nieprawdopodobne, jak np. odpalenie granatnika w komendzie
    > - głównej - policji przez samego komendanta?

    Oj tam, oj tam - raz sie zdarzylo, a zobacz ilu było komendantów
    głownych, a ilu chocby wojewódzkich :-)

    J.

  • 38. Data: 2023-03-28 18:30:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2023 o 16:14, J.F pisze:

    > Nie bylbym taki pewien, moze nawet odwrotnie :-)

    Na kretyna czy idiotę jest prawomocny wyrok że można. Na chuja jeszcze
    nikt nie srawdzał:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2023-03-28 18:31:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2023 o 16:16, J.F pisze:

    > Oj tam, oj tam - raz sie zdarzylo, a zobacz ilu było komendantów
    > głownych, a ilu chocby wojewódzkich :-)

    No widzisz - a jednak taki okaz się trafił właśnie teraz jak policja
    skulsoniała. A za poziomem komedianta idzie cała formacja.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2023-03-28 18:43:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2023 o 16:12, J.F pisze:

    > Ale to "normalnie" to jak?
    > Przychodze i czytam, przychodze, skladam wniosek i wychodze?

    Dzwonisz i umawiasz się - terminy są generalnie na następny dzień
    (przynajmniej ja tak trafiłem).

    A za kowidu mogłeś składać wniodek jak sprawę miałeś za nie dalej niż
    dwa tygodnie ale trzy dni przed sprawą nie wydawali:P

    > No ale trzeba działac, bo zaraz sie monitoringi na kulsonariacie
    > skasują, albo sąd nie wezmie pod uwage, bo trzeba bylo wczesniej
    > zglaszac, albo trzeba skazac, bo juz nie ma czasu na wyjasnianie ..

    Nakazówka to taka zerowa instancja - klepią to o co są wnioski bez
    sprawdzania i może się obwniony zgodzi. Jak nie to składasz sprzeciw i
    zaczyna się normalny proces. W sumie to nie wiem po co to - chyba dla
    zachowania pozorów że to sędzia się przychyla wnioskowi choć w praktyce
    bez czytania.

    > Pismak moze cokolkwiek napisac. W tym i swoj wniosek, ze nie pokazał
    > dokumentów, bo i jak ..

    Pismak może napisać cokolwiek a i tak będzie bardziej wiarygodny niż
    kulson - a zwłaszcza kulsoni niedorzecznik:P We wszystkich medialnych
    sprawach okazywało się że pismaki mieściły się od biedy w definicji
    "mniej więcej tak właśnie było" a kulsony na ogół ordynarnie kłamału.
    Takie czasy że kulson ma ujemną wiarygodność.

    Kto - robert czy ten gość? ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!