  • 91. Data: 2023-04-04 17:25:56
    Temat: Re: Zarzuty z dupy cd
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.04.2023 o 07:35, Shrek pisze:

> [...]
    > pamięć danych (i to nie tylko podstawowych) innej osoby, że pijany
    > potrafił je sobie przypomnieć - raczej wykluczone, chyba że nie był w
    > rzeczywistości pijany - przecież trzeba podać powód interwencji -
    > rozporządznie nie precyzuje czy prawdziwy;)
    >
    > 2 - policjant wypełnił to za niego. Niekoniecznie celowo - wcale bym się
    > nie zdziwił gdyby żula znał osobiście, bo żule to zwierze o silnym
    > terytorialiźmnie i jego dane miał w kapowniku. Tylko przepisał nie te,
    > stąd teraz im się dupa pali i zamiast sprawę od ręki wyjaśnić kombinują

    Kombinujesz, to akurat Ty. Kto powiedział, że w ogóle go pytali, jak był
    pijany? Skąd wiadomo, że to dane osoby obcej dla sprawcy? I co by niby
    mieli "za niego" owi policjanci wypełniać?

    > Bez przesady. Trzeba ukarać, ale tydzień to przesada. Obywatel posiedzi
    > 48 to na drugi raz grzecznie panów policjantów przeprosi że się pomylili
    > i wszystkim będzie się żyło lepiej. Tydzień aresztu to za recydywę - jak
    > drugi raz się pan policjant pomyli, to znaczy że z obywatelem coś jednak
    > nie tak:P

    Nawet, gdyby się policjant pomylił, to nadal to podejrzany podpisuje
    protokół.

    --
    Robert Tomasik

  • 92. Data: 2023-04-04 17:29:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kombinujesz, to akurat Ty.

    Dlaczego? Po prostu gdybam. Ty też zawsze gdybasz, na ogół głupiej.

    > I co by niby
    > mieli "za niego" owi policjanci wypełniać?

    Dane w protokole,

    > Nawet, gdyby się policjant pomylił, to nadal to podejrzany podpisuje
    > protokół.

    No i?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2023-04-04 18:28:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.04.2023 o 17:29, Shrek pisze:

    > Dane w protokole,

    Uczestniczyłeś kiedykolwiek w jakiejkolwiek protokołowanej czynności
    procesowej i ktoś Ci kazał tam wpisać swoje (albo jakiekolwiek) dane?

    > No i?

    To nie policjant poświadcza w nim dane. Wyjątkiem jest protokół
    zatrzymania osoby oraz sposób potwierdzenia tożsamości w pozostałych
    protokołach.

    --
    Robert Tomasik

  • 94. Data: 2023-04-04 18:37:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Uczestniczyłeś kiedykolwiek w jakiejkolwiek protokołowanej czynności
    > procesowej i ktoś Ci kazał tam wpisać swoje (albo jakiekolwiek) dane?

    Nie - za to uczestniczyłem w takiej gdzie dane podawałem a policjant
    wpisywał. Jakbym był na bani to mógłby wpisać jakiekolwiek.

    > To nie policjant poświadcza w nim dane.

    Pewnie rozporządzenie określa że ma wpisać dane, ale nie precyzuje, że
    te podane przez obywatela;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2023-04-04 20:57:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.04.2023 o 18:37, Shrek pisze:

    > Nie - za to uczestniczyłem w takiej gdzie dane podawałem a policjant
    > wpisywał. Jakbym był na bani to mógłby wpisać jakiekolwiek.

    To czemu sadziłeś, że pijany mógł źle te dane wpisać?

    > Pewnie rozporządzenie określa że ma wpisać dane, ale nie precyzuje, że
    > te podane przez obywatela;)

    Nawet rozporządzenia nie ma. :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 96. Data: 2023-04-04 21:00:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To czemu sadziłeś, że pijany mógł źle te dane wpisać?

    Policjant był na bani?

    > Nawet rozporządzenia nie ma. :-)

    No to nie ma problemu - można wpisać cokolwiek:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!