  • 11. Data: 2008-10-05 21:19:00
    Temat: Re: Zarzuty dla dziennikarza TVP?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > To jedna z możliwych linii obrony. Zakładam, że ktoś go jednak po

    A może się umawiali w np. Hiszpanii ;)

    > zatrzymaniu wysłuchał. No i dziennikarz nie za bardzo za co ma dostać w
    > tym wypadku zarzuty. W końcu Konrad M. Chyba za nieletniego się nie
    > podawał.

    Ale za to dziennikarz uzyskiwał i przechowywał treści zabronione.

  • 12. Data: 2008-10-05 21:20:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Będzie wesoło, jak tamten dziennikarza pomówi o to samo. Na dobrą
    > sprawę, to zmajstrowanie takiego maila nie jest trudne.

    Nie zdąży, siedzi. A dziennikarz na wolności i mataczy :|

  • 13. Data: 2008-10-05 21:20:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 05 Oct 2008 23:09:39 +0200, Animka napisał(a):

    > Przeczytaj np. to:
    > http://www.kidprotect.pl/2007/08/17/policja-bedzie-p
    rowokowac-pedofilow/
    ^^^^^^

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2008-10-05 21:21:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 5 Oct 2008 22:42:34 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To jedna z możliwych linii obrony. Zakładam, że ktoś go jednak po
    > zatrzymaniu wysłuchał. No i dziennikarz nie za bardzo za co ma dostać w tym
    > wypadku zarzuty.

    Chociażby za posiadanie pornografii dziecięcej. I zamierzone działania
    mające na celu pozyskanie jej (w artykule jest mowa o liczbie mnogiej, więc
    - raz dostał - i czekał aż dostanie kolejny raz).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2008-10-05 21:31:50
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-10-05 23:20 scream napisał/a:

    rowokowac-pedofilow/
    > ^^^^^^

    Kontrolują, szukają w internecie pedofilów już od dawna, tylko
    oficjalnie o tym nie pisano.

    --
    animka

  • 16. Data: 2008-10-05 21:38:56
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Marian pisze:
    > scream wrote:
    >

    > Dzis w wiadomosciach tez jakas zadna slawy kobiecina wypowiadala sie, ze
    > koniecznie trzeba wprowadzic penalizacje zamiaru popelneinia czynu z
    > 14-latkami. Czyli - gadasz na czacie o seksie z dzieckiem -- idziesz
    > siedziec, nawet jak nie bedzie bara-bara....

    ba, nawet jak gadasz na czasie z doroslym, ktory podszywa sie pod nastolatke

  • 17. Data: 2008-10-05 22:22:20
    Od: Marian <m...@a...pl>

    scream wrote:
    > i chodzi po domu bez majtek.

    osz kurna, ide szybko zalozyc barchany :o)

  • 18. Data: 2008-10-06 00:45:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marian pisze:

    > osz kurna, ide szybko zalozyc barchany :o)

    To i tak masz dobrze - ludzkie majtki są łatwo dostępne.

    Ja muszę skombinować majtki dla swoich kotów, bo jeszcze mnie o jakąś
    zoofilię posądzą ;)

  • 19. Data: 2008-10-06 09:11:39
    Od: " autor" <n...@g...pl>

> [...]
    > wypadku zarzuty. W końcu Konrad M. Chyba za nieletniego się nie podawał.

    MA, przeczytaj zapis czatu, podzegal w jednej linijce do wyslaniu mu kolejnej
    fotki (porno)

  • 20. Data: 2008-10-06 09:44:12
    Od: Marian <m...@a...pl>

    autor wrote:

    > MA, przeczytaj zapis czatu, podzegal w jednej linijce do wyslaniu mu kolejnej
    > fotki (porno)

    Linia obrony admina:

    "Jako admin szybko sprawdzilem ip osoby piszacej ze mna, lubie wiedziec,
    kto do mnie pisze, poniewaz bylo ti IP redakcji w godzinach pracy
    redakcji to wydalo mi sie watpliwym, zeby korespondowala ze mna jakas
    nastolatka. Domyslilem sie, po sposobie prowadzenia dyskusji, ze to
    pewnie jakas dziennikarka szuka tematu, postanowilem zrobic jej psikusa
    i wykreowac pedofila na miare redakcji. Pomylilem sie tylko co do
    jednego - to byl pan redaktor..."

    I co by bylo jakby tak sie bronil? :)