  • 1. Data: 2008-10-05 20:50:44
    Temat: kable przez własnąpiwnice
    Od: R3dips <r...@o...pl>

    Dwóch operatorów poprowadziło kabel przez moją piwnicę kilka lat
    temu.
    Wtedy nie miałem nic do gadania bo mieszkanie nie było moją
    własnościa.
    Obecnie posiadam do lokalu prawo odrębnej własności w związku z tym
    moje pytanie ?
    Czy mogę pozbyć sie tych kabli ? Czy grozi mi coś za ich zerwanie
    (usunięcie ), co będzi gdy np. przypadkowo uszkodze te kable ?

  • 2. Data: 2008-10-05 20:57:55
    Temat: Re: kable przez własnąpiwnice
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "R3dips" <r...@o...pl> napisał

    > Dwóch operatorów poprowadziło kabel przez moją piwnicę

    I tak co sześć godzin?

  • 3. Data: 2008-10-05 21:00:35
    Od: armar <a...@p...fm>

    R3dips pisze:
    > Czy mogę pozbyć sie tych kabli ?

    Już jeden człowiek się dziś kilka godzin temu o to pytał.
    Napisz do niego na r...@o...pl, to na pewno Ci odpowie
    o swoich przemyśleniach po odpowiedziach jakie dostał.
    Ewentualnie zobacz na grupę dyskusyjną pl.soc.prawo.
    Możesz tam zaglądnąć przez www:
    http://tnij.org/kable_w_piwnicy

    --
    Pozdrawia Marek

  • 4. Data: 2008-10-05 21:04:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:gcb9ok$skf$1@news.onet.pl...

    > I tak co sześć godzin?

    Wiesz, jak im ściągnął rano, to mogli z wieczora nowe rzucić :-))))

  • 5. Data: 2008-10-05 21:19:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 październik 2008 23:04
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcba6b$u55$2@news.onet.pl>):

    > Wiesz, jak im ściągnął rano, to mogli z wieczora nowe rzucić :-))))

    Wiesz, znam jednego takiego gościa, co sam rano kable z prądu zwija, a
    wieczorem rozwiesza... Tak mu się nudzi w domu...

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-10-05 21:48:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wiesz, znam jednego takiego gościa, co sam rano kable z prądu zwija, a
    > wieczorem rozwiesza... Tak mu się nudzi w domu...

    Nadal ten sam :-)

  • 7. Data: 2008-10-05 22:14:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 październik 2008 23:48
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcbd63$7j2$1@news.onet.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nadal ten sam :-)

    Ich tam z 5 mieszka w tym mieszkaniu, więc może codziennie inny :D

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2008-10-06 05:29:27
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Mówisz tak, jak moja kuzynka.
    Sieć kablowa chciała przeciągnąc kabel przez jej działkę (jakieś 30 metrów)
    a na granicy mojej i sąsiada zrobić studzienkę. W zamian mieliśmy wszyscy
    mieć kablówkę gratis. Rzeczona kuzynka nie zgodziła się twierdząc, że "ona
    może jest i głupia baba ale sie boi promieniowania itp itd). W efekcie siec
    kablowa zrobiła obejście dookoła i mamy za odpłatnością to, co mogło być
    darmo.
    Ot taka słowiańska bezinteresowna złośliwość.
    Jacek

  • 9. Data: 2008-10-06 06:02:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 06 październik 2008 07:29
    (autor Jacek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcc7nm$prj$1@news.onet.pl>):

    > Ot taka słowiańska bezinteresowna złośliwość.

    No ale on pewnie nie ma gratis :D
    Poza tym, może ma osobiste powody? :D Ja np. nienawidzę swojej kablówki.
    Ostatnio wypowiedziałem umowę, ale przez lata płaciłem coraz większe,
    szalone wręcz sumy, a co chwilę dostawałem pisma w tonie ,,musisz zapłacić
    więcej, bo inwestujemy w internet i telefonię i wali nas to, że ty z tego
    nie korzystasz''. Ostatnio zaś zaczęły znikać kanały i była argumentacja,
    że to dla podniesienia jakości usług :D
    --
    Tristan

  • 10. Data: 2008-10-06 07:38:23
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Tristan wrote:

> [...]
    > nie korzystasz''. Ostatnio zaś zaczęły znikać kanały i była argumentacja,

    Kochany Aster? :)