  • 1. Data: 2008-10-05 12:26:55
    Temat: wycena US
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    Witam,

    Jak sie nazywa dok. z ktorego US porownuje wartosc umowna z rynkowa? -
    chodzi mi o ta ksiazeczke w ktorej urzednicy sprawdzaja jaka jest
    wartosc danego pojazdu. Jak czesto jest ona aktualizowana?

    pozdrawiam -MiK^

  • 2. Data: 2008-10-05 13:34:33
    Temat: Re: wycena US
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MiK^ pisze:
> [...]
    > chodzi mi o ta ksiazeczke w ktorej urzednicy sprawdzaja jaka jest
    > wartosc danego pojazdu. Jak czesto jest ona aktualizowana?

    Eurotax najprawdopodobniej...

  • 3. Data: 2008-10-05 19:44:23
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Eurotax najprawdopodobniej...

    Zgadza się. Eurotax.

    I pamiętaj, że urzędnik w okienku gdzie złożysz pit do opłacenia podatku
    NIE MOŻE go nie przyjąć. Możesz wpisać wartość pojazdu 1zł i od takiej
    kwoty uiścić podatek. Jeżeli US zakwestionuje tą kwotę to MUSI
    odpowiedzieć Ci na piśmie.

    U mnie w mieście zdarza się, że gostek siedzący w okienku od PCC po
    prostu nie chce przyjąć PIT-a jak uzna, że kwota jest za niska. Tego
    oczywiście zrobić nie może.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-10-06 23:49:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 5 Oct 2008, sawic wrote:

    > I pamiętaj, że urzędnik w okienku gdzie złożysz pit do opłacenia podatku

    wKF: PCC a nie PIT.

    > U mnie w mieście zdarza się, że gostek siedzący w okienku od PCC po prostu
    > nie chce przyjąć PIT-a

    Wcale się nie dziwię, że dział PCC nie chce PITów rozliczać, po co
    mają robotę od kolegów brać ;)
    (co do meritum się zgadza, ale skąd pomysł aby *formularz* nazywać
    "PITem" mimo że dotyczy INNEGO podatku to nie wiem!)

    pzdr, Gotfryd