  • 1. Data: 2008-10-05 12:55:26
    Temat: wartosc pojazdu
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    Witam,
    Czy szanowni grupowicze wiedza moze jak nazywa sie dok. US w ktorym
    porownywana jest wartosc umowna pojazdu z rzeczywista? Jak czesto ten
    dok. jest aktualizowany?

    pzd -Michal

  • 2. Data: 2008-10-05 12:57:55
    Temat: Re: wartosc pojazdu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "MiK^" <m...@t...pl> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
    > Witam,
    > Czy szanowni grupowicze wiedza moze jak nazywa sie dok. US w ktorym
    > porownywana jest wartosc umowna pojazdu z rzeczywista? Jak czesto ten
    > dok. jest aktualizowany?

    Przeciez juz o 5 rano Witek udzielil Ci odpowiedzi. A Ty od tego czasu
    wyslale 3 kolejne takie same pytania.

  • 3. Data: 2008-10-05 21:22:44
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    On 5 Paź, 14:57, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    m44g2000hsc.googlegroups.com...

    > Przeciez juz o 5 rano Witek udzielil Ci odpowiedzi. A Ty od tego czasu

    Problemy z serverem grup- nie aktualizowal wiadomosci a ja jak glupi
    wysylalem kolejne ;) Sory za problem.

    Mimo wszystko mam pytanie- gdzie znajde tabele eurotaxu dla motocykli?

  • 4. Data: 2008-10-05 21:52:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MiK^ pisze:

    > Problemy z serverem grup- nie aktualizowal wiadomosci a ja jak glupi
    > wysylalem kolejne ;) Sory za problem.
    >
    > Mimo wszystko mam pytanie- gdzie znajde tabele eurotaxu dla motocykli?

    Tam gdzie i dla samochodów.