  • 1. Data: 2008-10-05 15:01:15
    Temat: Kable telewizji idące przez wlasna piwnice.
    Od: r...@o...pl

    Witam

    Dwóch operatorów poprowadziło kabele przez moją piwnicę.
    Czy grozi mi coś za usunięcie tych kabli ? Czy mogę ubiegać sie o
    usunięcie tych instalacji ?
    Dodam, że posiadam prawo odrębnej własności do lokalu. Lecz w momencie
    gdy instalacje byly zakładne lokal nie był jeszcze moją własnością.

  • 2. Data: 2008-10-05 15:25:34
    Temat: Re: Kable telewizji idące przez wlasna piwnice.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    Na pewno nie wolno tych kabli usuwać, bo to przestępstwo - choć oczywiście
    pozostanie kwestia udowodnienia komuś sprawstwa, co wbrew pozorom może ie.
    być wcale proste. Na drodze cywilnej można dochodzić odszkodowania, jeśli
    rzeczone kable są w jakiś sposób uciążliwe. No i po co z nimi walczyć?

  • 3. Data: 2008-10-05 16:56:20
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    raczej niech Ci to zabudują albo coś jeśli Ci przeszkadza

    zapewne nie tylko przez Twoją piwnicę idą, zapewne również sam masz również
    pakiet tv

    wiec nie wiem o co kaman ;)

    Sebastian

  • 4. Data: 2008-10-05 19:17:31
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >Dodam, że posiadam prawo odrębnej własności do lokalu. Lecz w momencie
    >gdy instalacje byly zakładne lokal nie był jeszcze moją własnością.

    rozumiem, ze nie masz internetu, telewizji i telefonu ? I myslisz ze takiue
    uslugi to co wszystko radiowo ?

    Idz po rozum do glowy i przestan robic dym.

    Icek

  • 5. Data: 2008-10-05 19:31:29
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 5 Oct 2008 08:01:15 -0700 (PDT), r...@o...pl napisał(a):

    > Dwóch operatorów poprowadziło kabele przez moją piwnicę.
    > Czy grozi mi coś za usunięcie tych kabli ? Czy mogę ubiegać sie o
    > usunięcie tych instalacji ?

    Odpowiem w prostych słowach: nie, nie uda Ci sie w zwiazku z tym wyciagnac
    kasy od TVK.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2008-10-05 19:50:49
    Od: gacek <g...@w...pl>

    r...@o...pl wrote:
> [...]
    > Dodam, że posiadam prawo odrębnej własności do lokalu. Lecz w momencie
    > gdy instalacje byly zakładne lokal nie był jeszcze moją własnością.

    Pomijajac pieniacka postawe autora - to o ile przeciac raczej nie moze,
    to chyba nie ma obowiazku wpuscic monterow jesli kable zostana
    przegryzione przez chomiki?

    gacek

  • 7. Data: 2008-10-05 20:10:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 październik 2008 21:50
    (autor gacek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcb5qq$lbh$2@news.task.gda.pl>):

    > Pomijajac pieniacka postawe autora

    Dlaczego pieniacką? Może używa tej piwnicy?

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2008-10-05 20:22:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > Dlaczego pieniacką? Może używa tej piwnicy?

    I w czym te kable mogą przeszkadzać? Ziemniaki będą się przez nie
    gorzej przechowywać czy rower zardzewieje?

  • 9. Data: 2008-10-05 20:23:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 październik 2008 22:22
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcb7lp$l2e$1@news.onet.pl>):

    > I w czym te kable mogą przeszkadzać? Ziemniaki będą się przez nie
    > gorzej przechowywać czy rower zardzewieje?

    Zależy jak położone... Jak tylko tak rzucone w poprzek to może być to
    kłopotliwe.... A może w ogóle wiszą tak w poprzek? Ciężko orzec bez
    szczegółów.

    --
    Tristan

  • 10. Data: 2008-10-05 20:27:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik gacek napisał:
    > Pomijajac pieniacka postawe autora - to o ile przeciac raczej nie moze,
    > to chyba nie ma obowiazku wpuscic monterow jesli kable zostana
    > przegryzione przez chomiki?

    Ma obowiązek.

    I ma prawo do wynagrodzenia o ile sam nie korzysta.

    Poza tym ma prawo tylko milczeć. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --