  • 61. Data: 2004-06-11 20:42:35
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

    > Microsoft sprzedaje dwie wersje Windows
    > BOX - z którą możesz robić co chcesz

    w wersji box nie ma takich nalepek?

  • 62. Data: 2004-06-11 20:43:06
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Daniel H. wrote:

    > bardzo dziekuje za rade,
    > sprobuje tak zrobic :)

    A potem ludzie się dziwią, dlaczego PayPal nie chce wejść do Polski
    twierdząc, że to kraj podwyższonego ryzyka.
    Ja im się nie dziwie.
    Od kraju gdzie pytania jak okreść innego jest na porządku dziennym
    należy się trzymać z daleka.

  • 63. Data: 2004-06-11 20:48:24
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "poilkj" u...@d...invalid napisał(a)
    w news'ie: news:cad5gq$8cb$3@inews.gazeta.pl

> [...]
    > Ja im się nie dziwie.
    > Od kraju gdzie pytania jak okreść innego jest na porządku dziennym

    Zapomniałeś dodać, że kraju który innym
    dupy liże, a o własny interes zadbać nie
    chce. Dlaczego Microsoft przyciśnięty do
    muru potrafił dlaTajwanu zrobić okrojoną
    wersję windowsa za 50 $, a dla polaków
    którzy nieporównywalnie mniej zarabiają
    nadal wciska swój produkt za 100-200$ ?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Arcydzieło to partia szachów wygranych matem."

  • 64. Data: 2004-06-11 20:49:06
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Daniel H." <h...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cad5ld$ltf$1@nemesis.news.tpi.pl

    > w wersji box nie ma takich nalepek?

    Są i także ją szlag trafi gdy będziesz zmieniał
    sprzęt. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Świadek potrącenia pieszego: Zobaczyłem, że w powietrzu na wysokości

  • 65. Data: 2004-06-11 20:49:33
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Daniel H. wrote:

    > w wersji box nie ma takich nalepek?

    Nie.
    Werjs box jest samodzielnym oprogramowaniem, które możesz przenosić
    gdzie ci się podoba.

  • 66. Data: 2004-06-11 20:51:14
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Andrzej_K wrote:

    > User "Daniel H." <h...@o...pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:cad5ld$ltf$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Są i także ją szlag trafi gdy będziesz zmieniał
    > sprzęt. :)

    Ja mam bez.
    Jakiś tam certyfikat jest na samym pudełku więc pilnuję pudełka.

  • 67. Data: 2004-06-11 20:53:00
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Andrzej_K wrote:

> [...]
    > wersję windowsa za 50 $, a dla polaków
    > którzy nieporównywalnie mniej zarabiają
    > nadal wciska swój produkt za 100-200$ ?.

    A to już pytanie nie do mnie. Do Leppera.
    Jak dla mnie fakt, że ma się taki rząd i takich polityków. nie
    upoważnia, ani do kradzieży, ani do oszustwa.

  • 68. Data: 2004-06-11 20:53:26
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "poilkj" <u...@d...invalid> napisał(a)
    w news'ie: news:cad5sv$aop$1@inews.gazeta.pl

    > Nie.
    > Werjs box jest samodzielnym oprogramowaniem, które możesz przenosić
    > gdzie ci się podoba.

    To się nazywa *certyfikat autentyczności* musi
    to posiadać każdy system oprócz wersji MOLP
    która posiada jeden "glejt" formatu A4 i jest
    trzymany w biurku_szafie.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 69. Data: 2004-06-11 20:55:48
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl>

> [...]
    > Ja im się nie dziwie.
    > Od kraju gdzie pytania jak okreść innego jest na porządku dziennym

    ok okradne microsoft,
    najpierw dalem im zarobic wydajac miesieczna pensje absolwenta (dla
    niektorych ludzi dwumiesieczna)
    a pozniej popelnie straszna zbrodnie instalujac kupiony przeze mnie system
    na kupionym przeze mnie komputerze

    a jestem ciekawy czy Ty nigdy nie przejechales sie bez waznego biletu,
    czy tez nie wziales sobie olowka czy paru kartek papieru ze swojej pracy
    bo jesli tak, jestes takim samym zlodziejem co ja!

    zakladam firme i licze sie z kazdym groszem,
    ale wole tak zrobic i okrasc miliardowy microsoft i byc moze dac prace w
    przyszlosci bezrobotnym polakom,
    niz liczyc jakie straty poniesie przez moja kradziez microsoft

    Zlodziej Daniel H.

  • 70. Data: 2004-06-11 20:55:53
    Od: "Radek" <r...@l...plniespamuj>

    > Nośnik to nie problem. Zdaje się że 15 USD kosztował.
    > Ile teraz nie wiem.

    wiesz, nie cena tylko dostepnosc jest poblemem, im starszy system tym
    ciezej kupic

    legalny.pl