eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2007-07-11 10:46:24
    Temat: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    Witam

    Szukając okazji cenowej grzebałem w sieciowych sklepach i znalazłem w
    sklepie internetowym acris.pl kartę pamięci SanDiska 16GB, dokładnie
    taką: http://www.acris.pl/produkt.jsp?pid=20344

    Tyle, że w momencie zamówienia cena wynosiła 760 złotych.

    Przeszedłem cały proces: zarejestrowałem się, zamówiłem i
    potwierdziłem otrzymane zamówienie. Zostało one przyjęte do realizacji
    jako ZAMÓWIENIE NR 32671.
    Wybrałem odbiór osobisty (sklep ma siedzibę w Łodzi), płatność
    gotówką.
    To było 3 lipca.
    Już 6 lipca dostałem emaila:

    >Dziękujemy za kontakt z naszym sklepem.
    >Z przykrościa stwierdzamy iż zamówiony przez Pan (a/ią)
    >towar chwilowo nie jest dostepny u dystrybutora.
    >Zamówienie zostanie anulowane.

    Walczyć dalej czy sobie odpuścić, jak myślicie?
    Jak to wygląda od strony prawnej?


    regards
    patalashka Mc R
    PS.
    FUT warning
    --
    makaraj(at)tlen.pl.gov (the best .gov is no .gov)

    Wojna jest matką wszechrzeczy
    Heraklit


  • 2. Data: 2007-07-11 10:50:32
    Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
    Od: conik <c...@i...pl>


    >> Dziękujemy za kontakt z naszym sklepem.
    >> Z przykrościa stwierdzamy iż zamówiony przez Pan (a/ią)
    >> towar chwilowo nie jest dostepny u dystrybutora.
    >> Zamówienie zostanie anulowane.
    napisz co za sklep tak robi


  • 3. Data: 2007-07-11 10:54:38
    Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    conik pisze:

    > napisz co za sklep tak robi

    Po co ma pisać jak Ty i tak nie czytasz:

    > Szukając okazji cenowej grzebałem w sieciowych sklepach i znalazłem w
    > sklepie internetowym acris.pl kartę pamięci SanDiska 16GB, dokładnie
    > taką: http://www.acris.pl/produkt.jsp?pid=20344


    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio


  • 4. Data: 2007-07-11 10:55:46
    Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    >> Dziękujemy za kontakt z naszym sklepem.
    >> Z przykrościa stwierdzamy iż zamówiony przez Pan (a/ią)
    >> towar chwilowo nie jest dostepny u dystrybutora.
    >> Zamówienie zostanie anulowane.
    >
    > Walczyć dalej czy sobie odpuścić, jak myślicie?

    Znaczy jak nie odpuscic to co chcesz zrobic? ;)

    q


  • 5. Data: 2007-07-11 11:35:00
    Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Andrzej J. Makarczuk pisze:
    > Witam
    >
    > Szukając okazji cenowej grzebałem w sieciowych sklepach i znalazłem w
    > sklepie internetowym acris.pl kartę pamięci SanDiska 16GB, dokładnie
    > taką: http://www.acris.pl/produkt.jsp?pid=20344
    >
    > Tyle, że w momencie zamówienia cena wynosiła 760 złotych.
    >
    > Przeszedłem cały proces: zarejestrowałem się, zamówiłem i
    > potwierdziłem otrzymane zamówienie. Zostało one przyjęte do realizacji
    > jako ZAMÓWIENIE NR 32671.
    > Wybrałem odbiór osobisty (sklep ma siedzibę w Łodzi), płatność
    > gotówką.
    > To było 3 lipca.
    > Już 6 lipca dostałem emaila:
    >
    >> Dziękujemy za kontakt z naszym sklepem.
    >> Z przykrościa stwierdzamy iż zamówiony przez Pan (a/ią)
    >> towar chwilowo nie jest dostepny u dystrybutora.
    >> Zamówienie zostanie anulowane.
    >
    > Walczyć dalej czy sobie odpuścić, jak myślicie?
    > Jak to wygląda od strony prawnej?
    >
    >
    > regards
    > patalashka Mc R
    > PS.
    > FUT warning

    A co było na ten temat w regulaminie sklepu?


  • 6. Data: 2007-07-11 11:41:25
    Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    Schwester <j...@c...com> w <f72fl3$ach$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    >A co było na ten temat w regulaminie sklepu?

    Regulamin jest tu:
    http://www.acris.pl/jak_kupowac.jsp

    Z jednej strony "ceną wiążącą jest cena wskazana":
    [...]
    3.
    Ceny podane na stronie są cenami brutto i zawierają podatek od towarów
    i usług według stawki określonej odrębnymi przepisami. Ceną wiążącą
    dla Kupującego i sklepu internetowego Acris.pl jest cena wskazana na
    stronie internetowej w momencie złożenia zamówienia na dany towar
    przez Kupującego


    Z drugiej strony "nie stanowią oferty":
    [...]
    13.
    Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu Acris.pl
    nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając
    zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach
    sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w
    opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje
    podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście
    przewozowym przesyłki lub w siedzibie firm.

    Tak więc nie wiem.
    Gdyby towaru brakło to bym przebolał.
    Ale towar jest, ten sam, tylko cena inna.

    regards
    patalashka Mc R
    --
    makaraj(at)tlen.pl.gov (the best .gov is no .gov)

    Moral victories don't count.


  • 7. Data: 2007-07-11 11:46:19
    Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> w
    <f72d0p$1hg$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    >> Walczyć dalej czy sobie odpuścić, jak myślicie?

    >Znaczy jak nie odpuscic to co chcesz zrobic? ;)

    Jak to co?
    Walczyć ;-)

    regards
    patalashka Mc R
    --
    makaraj(at)tlen.pl.gov (the best .gov is no .gov)

    Wojna jest matką wszechrzeczy
    Heraklit


  • 8. Data: 2007-07-11 11:58:20
    Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
    Od: "tompac [TK]" <t...@g...com>

    Wybrac sie na spacer i ochlodzic glowke.

    ---------
    www.klubkm.pl/forum


  • 9. Data: 2007-07-11 12:40:28
    Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    >> Dziękujemy za kontakt z naszym sklepem.
    >> Z przykrościa stwierdzamy iż zamówiony przez Pan (a/ią)
    >> towar chwilowo nie jest dostepny u dystrybutora.
    >> Zamówienie zostanie anulowane.

    w koncu potwierdzili ci zamowienie.
    Ciekaw jestem jakim cudem do dystrybutora tak szybko dotarl i do sklepu.

    To juz ich problem z aktualizacja zasobow sklepu na stronie.

    Moim zdaniem obowiazuje cie cena jaka byla na potwierdzeniu zamowienia.
    Nie moga poprostu tak sobie anulowac zamowienia. Bo towaru nie ma u
    dystrybutora!
    to znaczy ze sprzedaja cos czego fizycznie nie posiadaja. A jesli tego nie
    posiadaja to musza sie liczyc ze zmianami cen u dystrybutora.

    hmmm ja bym uderzyl do UOKiK

    Pozdrawiam
    --
    Steel



  • 10. Data: 2007-07-11 12:41:35
    Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 04:58:20 -0700, tompac [TK] napisał(a):

    > Wybrac sie na spacer i ochlodzic glowke.

    A potem znaleźć jakieś strony z opiniami o sklepach i ich obsmarować.
    Te braki towarów są wkurzające - dobrze jak jeszcze zareagują
    szybko i można zrobić nowe zamówienie lub zamowić towar w innym sklepie.
    Ale po 3 dniach to przesada - ktoś spieszący się przed urlopem może
    się wkurzyć.

    Pozdrawiam,
    Henry

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1