    From: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
    Date: Wed, 11 Jul 2007 12:46:24 +0200

    Witam

    Szukając okazji cenowej grzebałem w sieciowych sklepach i znalazłem w
    sklepie internetowym acris.pl kartę pamięci SanDiska 16GB, dokładnie
    taką: http://www.acris.pl/produkt.jsp?pid=20344

    Tyle, że w momencie zamówienia cena wynosiła 760 złotych.

    Przeszedłem cały proces: zarejestrowałem się, zamówiłem i
    potwierdziłem otrzymane zamówienie. Zostało one przyjęte do realizacji
    jako ZAMÓWIENIE NR 32671.
    Wybrałem odbiór osobisty (sklep ma siedzibę w Łodzi), płatność
    gotówką.
    To było 3 lipca.
    Już 6 lipca dostałem emaila:

    >Dziękujemy za kontakt z naszym sklepem.
    >Z przykrościa stwierdzamy iż zamówiony przez Pan (a/ią)
    >towar chwilowo nie jest dostepny u dystrybutora.
    >Zamówienie zostanie anulowane.

    Walczyć dalej czy sobie odpuścić, jak myślicie?
    Jak to wygląda od strony prawnej?

    regards
    patalashka Mc R
    PS.
    FUT warning
    --
    makaraj(at)tlen.pl.gov (the best .gov is no .gov)

    Wojna jest matką wszechrzeczy
    Heraklit