  • 1. Data: 2007-07-11 10:33:12
    Temat: Auto po kredycie i rejestracja + ubezpieczenie
    Od: "romex" <r...@p...onet.eu>

    Witam!

    Dopadło mnie nieszczęście nabycia auta którego byłym (ale wciąż wpisanym w
    dowód rejestracyjny) już właścicielem jest bank (auto na firmę było). Auto
    jest spłacone, ale oczekiwanie przez poprzedniego właściciela na zaświadczenie
    z banku będzie trwało ponad miesiąc. Oczywiście przez ten czas muszę jeździć
    na jego numerach rejestracyjnych, nie mogę przerejestrować auta na siebie w
    wymaganym 30-to dniowym terminie i korzystam z jego OC (ważne jeszcze prawie
    rok). Auto nie ma karty pojazdu, czarne numery rejestracyjne, a gościu jest
    wpisany na ostatniej stronie dowodu jako użytkownik. Mam w związku z tym
    pytania:
    1. Czy wydział komunikacji MUSI mieć obowiązkowo zaświadczenie o spłaceniu
    kredytu?
    2. Czy mogę/muszę wykupić OC na siebie, ale na stare nr rejestracyjne?
    3. Co mi grozi za przerejestrowanie auta po 40 czy 50 dniach zamiast po 30?
    4. Da się takim autem jeździć po Unii?

    Dzięki za pomoc i odpowiedzi

    RomeX

  • 2. Data: 2007-07-11 21:00:56
    Temat: Re: Auto po kredycie i rejestracja + ubezpieczenie
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    romex <r...@p...onet.eu> napisał(a):

> [...]
    > 3. Co mi grozi za przerejestrowanie auta po 40 czy 50 dniach zamiast po 30?

    Jesli chcesz miec szybciej zaswiadczenie musi sie poprzedni wlasciciel udac
    OSOBISCIE do SIEDZIBY /nie agencji/ Banku, i zaswiadczenie powinien dostac od
    reki.
    Wtedy z takim czyms do Wydz. Komunikacji i od reki zalatwiasz sprawe...ale
    nie wiem czy TY czy poprzedni wlascicel.
    Uwazaj, zeby sie nie okazao, ze Bank jest JESZCZE wlasciciele auta
    Kiedys cos takiego pokazywali w TV

  • 3. Data: 2007-07-11 21:00:59
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2007-07-12 07:19:54
    Od: r...@p...onet.eu

    > Jesli chcesz miec szybciej zaswiadczenie musi sie poprzedni wlasciciel udac
    > OSOBISCIE do SIEDZIBY /nie agencji/ Banku, i zaswiadczenie powinien dostac od
    > reki.

    Zorientowałem się tu i ówdzie i praktycznie autem mogę jeździć do śmierci -
    auta lub mojej. Z zaświadczeniem jest problem, bo wydaje je tylko centrala
    mieszcząca się 400 km od miejsca zamieszkania poprzedniego właściciela

    > Wtedy z takim czyms  do Wydz. Komunikacji i od reki zalatwiasz  sprawe...ale
    > nie wiem czy TY czy poprzedni wlascicel.

    Ja.

    RomeX