  • 11. Data: 2007-07-11 13:30:11
    Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
    Od: "tompac [TK]" <t...@g...com>

    > Walczyć dalej czy sobie odpuścić, jak myślicie?

    Wyjsc na spacer, schlodzic troche glowke...

    To pomaga.

    ------
    www.klubkm.pl/forum

  • 12. Data: 2007-07-11 13:31:19
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    "tompac [TK]" <t...@g...com> w
    <1...@g...googlegroups.co
    m>:

    >Wybrac sie na spacer i ochlodzic glowke.

    cure te ipsum

    pozdrawiam
    makar

    --
    makaraj Nigdy nie dyskutuj z chamem
    na bo ściągnie Cię na swój poziom

  • 13. Data: 2007-07-21 22:53:51
    Od: Daszek <"grupadyskusyjna/CIACH\\"@/CIACH\gmail.com>

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 12:46:24 +0200, Andrzej J. Makarczuk napisał(a):

> [...]
    > sklepie internetowym acris.pl kartę pamięci SanDiska 16GB, dokładnie
    > taką: http://www.acris.pl/produkt.jsp?pid=20344
    >
    > Tyle, że w momencie zamówienia cena wynosiła 760 złotych.
    >
    > Przeszedłem cały proces: zarejestrowałem się, zamówiłem i
    > potwierdziłem otrzymane zamówienie. Zostało one przyjęte do realizacji
    > jako ZAMÓWIENIE NR 32671.
    > Wybrałem odbiór osobisty (sklep ma siedzibę w Łodzi), płatność
    > gotówką.
    > To było 3 lipca.
    > Już 6 lipca dostałem emaila:

    > Walczyć dalej czy sobie odpuścić, jak myślicie?
    kasa na walke bedzie wieksza niz roznica w cenie karty gdzie indziej.
    Daj sobie spokoj.

    Jak jak zamowilem filtr 82mm w fotoexpert.pl, to dopiero jak sie
    przypomnialem po tygodniu, to "laskawcy" przypomnieli sobuie, ze filtra nie
    ma u dystrybutora. Co oczywiscie bylo sciema, bo inny sklep jakos u
    dystrybutora filtr dostal, oczywiscie cena inna.
    Tak wiec fotoexpert.pl to moze i w foto expert, ale klientow ma w dupie.

    --
    zdroofko
    Daszek