  • 1. Data: 2006-01-04 12:12:15
    Temat: Zakupy + konsekwencje
    Od: Kasia Radecka <k...@z...org>

    Witam...
    Dzis rano pojechalem zakupc pralke do sklepu sieci AVANS. Takiej jak
    chcialem nie mieli na stanie ,ale mogli sciagnac z centrali. Zgodzilem
    sie - handlowiec zapytal sie mnie jaka byla cena w sklepie internetowym
    (mialem liste pralek z cenami wczesniej przygotowana zeby nie
    przeplacic) i podalem ja. GOsc sobie przeliczyl dodal 50zl marzy
    wystawil fakture. Powiedzial ze pralka bedzie dzis dostarczona. Teraz
    wrocilem do domu i sprawdzielm z ciekawosci po ile ta pralka jest na
    stronie AVANS-u okazala sie ze 150zl (na stronie) wiecej niz ja
    zaplacilem + marza jaka by sobie handlowiec doliczyl (przez net wiadomo
    taniej)... I w zwiaku z tym mam pytanie CZY moga mnie zmusisc do
    zaplacenia różnicy jesli cena ktora ja klient podalem byla rozna ze
    stanem faktycznym...BTW cena ktora podalem byla z innego serwisu o czym
    ja zapomnialem (nie chcialem oszukac goscia), po prostu mialem
    kilkanascie cen (myslalem ze wszystkie z AVANSU - sklep interneowy) a
    tak byla z innego sklepu (czyli sam AVANS strat zapewne nie poniesie)..

  • 2. Data: 2006-01-04 12:25:51
    Temat: Re: Zakupy + konsekwencje
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Kasia Radecka napisał(a):

    > I w zwiaku z tym mam pytanie CZY moga mnie zmusisc do
    > zaplacenia różnicy jesli cena ktora ja klient podalem byla rozna ze
    > stanem faktycznym...

    Zmusic na pewno nie moga - to oni maja Tobie podac cene, a nie Ty im.

    IMO nawet jesli sie pomyliles i podales im jakas inna cene, ktora
    sprzedawca zaakceptowal to juz ich problem.

    Sadze ze nie dosc, ze nie moga Cie zmusic do zaplacenia wyzszej cenie,
    co Ty (majac fakture) mozesz kupic po tej nizszej.

    To jest normalny zabieg, ze ide do sklepu RTVAGD, mowie ze w sklepie dla
    idiotow cos co chce kupic kosztuje 2000zl, i licze na korzytniejsza
    oferte, i kupuje to w moim sklepie np. za 1900, pomimo ze na polce w
    moim sklepie cena moze byc i 2200.

  • 3. Data: 2006-01-04 12:42:29
    Od: Kasia Radecka <k...@z...org>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Zmusic na pewno nie moga - to oni maja Tobie podac cene, a nie Ty im.

    Tez tak sadze, jednak wolalem sie upewnic.

    > IMO nawet jesli sie pomyliles i podales im jakas inna cene, ktora
    > sprzedawca zaakceptowal to juz ich problem.

    Nie bylo zadnych sprzeciwow..Pistoletu do glowy nie mial przystawionego.

  • 4. Data: 2006-01-04 13:48:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie bylo zadnych sprzeciwow..Pistoletu do glowy nie mial przystawionego.

    inna sprawa ze to sku....o , prawdopodobnie pracownik sam bedzie musial
    roznice pokryc.

  • 5. Data: 2006-01-04 13:51:34
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Kasia Radecka" <k...@z...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie - handlowiec zapytal sie mnie jaka byla cena w sklepie internetowym
    > (mialem liste pralek z cenami wczesniej przygotowana zeby nie

    IMO nie, mozna przyjac ze taka cene nawet wytargowales - masz do tego
    prawo - sprzedawca przyjal twoja oferte i zawarliscie umowe

    Jacek

  • 6. Data: 2006-01-04 13:53:04
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości

    > inna sprawa ze to sku....o , prawdopodobnie pracownik sam bedzie musial
    > roznice pokryc.

    Ale dlaczego nazywasz to skurwysynstwem?? Jesli sie w sklepie targujesz to
    tez uwazasz to za cos zlego??
    Jesli sprzedawca taka kwote przyjal, to juz naprawde jest jego a nie nasz
    problem - pamietaj kto tu jest klientem a kto sprzedajacym

    Jacek

  • 7. Data: 2006-01-04 13:56:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    *Kasia* Radecka napisał(a):

    > Tez tak sadze, jednak *wolalem* sie upewnic.

    Oszust z każdej strony :P
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 8. Data: 2006-01-04 14:03:53
    Od: Kasia Radecka <k...@z...org>

    Przemek R... napisał(a):

    > inna sprawa ze to sku....o , prawdopodobnie pracownik sam bedzie musial
    > roznice pokryc.

    Wlasnie dlatego mi jest szkoda goscia...Ale juz za pozno bo 150 nie
    doplace...

  • 9. Data: 2006-01-04 14:05:20
    Od: Kasia Radecka <k...@z...org>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Oszust z każdej strony :P

    Tylko Nie oszust bo jak juz pisalem to byla moja POMYLKA (a nie celowe
    dzialanie), tylko ze jednoczesnie na maja korzysc :P

  • 10. Data: 2006-01-04 14:13:18
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    *Kasia* Radecka napisał(a):

    > Tylko Nie oszust bo jak juz *pisalem* to byla moja POMYLKA (a nie celowe

    Oszust.