    From: Kasia Radecka <k...@z...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakupy + konsekwencje
    Date: Wed, 04 Jan 2006 13:12:15 +0100

    Witam...
    Dzis rano pojechalem zakupc pralke do sklepu sieci AVANS. Takiej jak
    chcialem nie mieli na stanie ,ale mogli sciagnac z centrali. Zgodzilem
    sie - handlowiec zapytal sie mnie jaka byla cena w sklepie internetowym
    (mialem liste pralek z cenami wczesniej przygotowana zeby nie
    przeplacic) i podalem ja. GOsc sobie przeliczyl dodal 50zl marzy
    wystawil fakture. Powiedzial ze pralka bedzie dzis dostarczona. Teraz
    wrocilem do domu i sprawdzielm z ciekawosci po ile ta pralka jest na
    stronie AVANS-u okazala sie ze 150zl (na stronie) wiecej niz ja
    zaplacilem + marza jaka by sobie handlowiec doliczyl (przez net wiadomo
    taniej)... I w zwiaku z tym mam pytanie CZY moga mnie zmusisc do
    zaplacenia różnicy jesli cena ktora ja klient podalem byla rozna ze
    stanem faktycznym...BTW cena ktora podalem byla z innego serwisu o czym
    ja zapomnialem (nie chcialem oszukac goscia), po prostu mialem
    kilkanascie cen (myslalem ze wszystkie z AVANSU - sklep interneowy) a
    tak byla z innego sklepu (czyli sam AVANS strat zapewne nie poniesie)..