  • 31. Data: 2006-01-04 20:07:40
    Temat: Re: Zakupy + konsekwencje
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    > A skad pewnosc ze sprzedawca (wczesniej bylo ze handlowiec) cokolwiek
    > zaplaci? Moze ma pewne granice cenowe, w ktorych moze sprzedac towar i
    > *zarobic* na nim? ma cene zakupu, ponizej ktorej nie moze zejsc i tyle.
    > moze jest rozliczany z marzy i pensje ma wyplacana w zaleznosci od marzy?
    > ceny internetowe i ceny polkowe sa w znakomitej wiekszosci przypadkow do
    > negocjacji i prosze, nie robmy z tego handlowca ostatniej ofiary, ktora
    > nie orientuje sie w cenach...
    To był tylko sprzedawca, a co jakichkolwiek obniżek w sklepach sieciowych to
    maja tylko prawo kierownicy salonu.

  • 32. Data: 2006-01-05 13:46:45
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To był tylko sprzedawca, a co jakichkolwiek obniżek w sklepach sieciowych
    > to maja tylko prawo kierownicy salonu.

    a to od kiedy?? I co to za przeproszeniem klienta obchodzi? Klient zawiera
    umowe ze sklepem, ktorego przedstawicielem jest sprzedawca

    Jacek

  • 33. Data: 2006-01-05 13:47:23
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jaka pralka? Jeśli to Candy to natychmiast im ją oddaj i jeszcze dopłać,
    > żeby
    > chcieli przyjąć :)

    NTG i nie wypisuj jakich herezji

    Jacek

  • 34. Data: 2006-01-05 14:46:15
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 5 Jan 2006 14:47:23 +0100, castrol napisał(a):
    > NTG i nie wypisuj jakich herezji

    Co innego gdyby to był Polar - nawet NTG by nie było, bo sprzedać komuś taki
    szajs to zbrodnia... ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 35. Data: 2006-01-05 15:55:41
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    > a to od kiedy?? I co to za przeproszeniem klienta obchodzi? Klient zawiera
    > umowe ze sklepem, ktorego przedstawicielem jest sprzedawca
    Czy ja napisalem ze klienta ma to obchodzic ?? Czytah dokladnie co pisze.
    Wynik tej sprawy jest taki: klient dostanie sprzet w takiej cenie jakiej
    kupil, a sprzedawca doplaci roznice - ale to klienta nie musi juz
    interesowac.

  • 36. Data: 2006-01-05 20:31:56
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Artur napisał:

    > To był tylko sprzedawca, a co jakichkolwiek obniżek w sklepach sieciowych to
    > maja tylko prawo kierownicy salonu.

    skad ta pewnosc?

  • 37. Data: 2006-01-05 20:36:36
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    > skad ta pewnosc?
    Znam osoby ktore pracuja w podobnych sieciach

  • 38. Data: 2006-01-05 21:10:01
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Artur napisał:

    > Znam osoby ktore pracuja w podobnych sieciach

    i to znaczy ze w tym przypadku jest *na pewno* tak samo?