  • 1. Data: 2006-01-04 11:56:23
    Temat: Zażalenie na postanowienie ?
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,
    Sąd przyznał koszty biegłemu za wykonaną pracę w sprawie albowiem biegła na
    zlecenie Sądu dokonała badania pisma oraz wydała w sprawie stosowną opinię.
    Na postanowienie przysługuje prawo wniesienia zażalenia.
    (opinia grafologiczna na podstawie kopii )
    W jakim celu doreczono mi postanowienie- od czego ja tu sie mam odwołać?- od
    absurdów?
    Pozdr.

  • 2. Data: 2006-01-04 12:33:35
    Temat: Re: Zażalenie na postanowienie ?
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (opinia grafologiczna na podstawie kopii )
    > W jakim celu doreczono mi postanowienie- od czego ja tu sie mam odwołać?-

    W takim celu ze jako strona sprawy mozesz ponosic jej koszty a w sklad tych
    wchodzi wynagrodzenie bieglego.
    Jsli bieglemu przyznano 100000000000000 zł wynagrodzenia a ty sie nie
    odwolasz a pozniej trzeba bedzie poniesc koszty to wspolczuje :-)

    TB

  • 3. Data: 2006-01-04 12:36:51
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Alicja <a...@w...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    od czego ja tu sie mam
    > odwołać

    Od wysokości przyznanego wynagrodzenia.
    Ostatnio bralem udział w sprawie, w której biegły wpisał w rachunek 10h na
    zapoznawanie się z aktami, 16h na analizę akt i 30h na apozrądzenie opinii.
    Sąd odwoławczy, na skutek wniesionego zażalenia na post. w sprawie
    przyznania biegłemu wynagrodzenia zweryfikował te ilości godzi i łącznie
    przyznał wynagrodzenie za 15 godzin.
    Różnica dla płacącego za biegłego całkiem niezła, nieprawdaż?

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide