  • 1. Data: 2003-06-20 13:03:04
    Temat: Zakup mieszkania przez obcokrajowca
    Od: "Pinio" <o...@p...onet.pl>

    Witam !

    Mam pytanie, jak obecnie wygląda sprawa zakupu mieszkania przez
    obcokrajowca. Mieszkanie ma udział w gruncie. Z tego co się pytałem, problem
    polega właśnie na tym gruncie, podobno trzeba pisać do jakiegoś ministerstwa
    o zgodę ? A co będzie po wejściu do UE? Czy mozliwośc dzierżawy czegoś
    takiego wchodzi w grę ?

    Pozdrawiam

    Greg

  • 2. Data: 2003-06-23 07:05:08
    Temat: Re: Zakup mieszkania przez obcokrajowca
    Od: "Pinio" <o...@p...onet.pl>

    Czyżby tylko jedna osoba znała sie na tym temacie ??

  • 3. Data: 2003-06-23 14:39:03
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>

    Pinio wrote:
    > Mam pytanie, jak obecnie wygląda sprawa zakupu mieszkania przez
    > obcokrajowca. Mieszkanie ma udział w gruncie. Z tego co się pytałem, problem
    > polega właśnie na tym gruncie
    nie ma żadnego problemu, cudzoziemiec może kupować mieszkania bez
    żadnych ograniczeń, nawet jeżeli do mieszkania "przypisany" jest grunt.

    Radzisz

  • 4. Data: 2003-06-23 20:24:40
    Od: "Pinio" <o...@p...onet.pl>

    No to nie wiem jak to jest, w Świnoujściu wszyscy NOTARIUSZE chyba sie
    zmówili :( i twierdzą że nie wolno bez zgody Ministra Spraw Wewnętrznych i
    Administracji :(

    I co mnie biednemu robić ?

    Pozdrawiam
    Pinio

  • 5. Data: 2003-06-23 21:25:20
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    > No to nie wiem jak to jest, w Świnoujściu wszyscy NOTARIUSZE chyba sie
    > zmówili :( i twierdzą że nie wolno bez zgody Ministra Spraw Wewnętrznych i
    > Administracji :(
    >
    > I co mnie biednemu robić ?

    Google Twoim przyjacielem jest :-)

    http://www.mswia.gov.pl/pdf/pol_os_fiz.doc

    Karol

  • 6. Data: 2003-06-23 21:30:10
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pinio" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No to nie wiem jak to jest, w Świnoujściu

    Moze to strefa nadgraniczna ?

    Karol

  • 7. Data: 2003-06-24 09:03:37
    Od: "Pinio" <o...@p...onet.pl>

    No dokładnie strefa nadgraniczna :( pewnie dlatego takie obostrzenia :(,
    Świnoujście leży na samej granicy z Niemcami

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 8. Data: 2003-06-24 14:33:01
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>

    Pinio wrote:
    > Czyżby tylko jedna osoba znała sie na tym temacie ??
    moja wina ... zapomniałem o tym jednym małym paragrafie ze strefą
    nadgraniczną ...
    to dlatego że na co dzień jestem w takim małym miasteczku nad małą
    smródką Wisełką ;))

    przepraszam

    Radzisz