  • 1. Data: 2003-06-20 10:34:12
    Temat: rewizja nadzwyczajna???
    Od: "DoGG" <s...@t...pl>

    Witam

    Mam pytanie: w art. 57 ust. 2 Ustawy o Naczelnym Sadzie Administracyjnym
    jest napisane, że "można wnieść od orzeczenia Sądu rewizję nadzwyczajną do
    Sądu Najwyższego, jeżeli orzeczenie rażąco narusza prawo lub interes
    Rzeczypospolitej Polskiej" ale przecież w kpc rewizja została już
    wykreślona. Jak to zatem jest: można wnieść rewizję czy nie? Jeśli tak, to
    gdzie to jest teraz uregulowane?

    Pozdrowienia

    DoGG

  • 2. Data: 2003-06-20 11:27:41
    Temat: Re: rewizja nadzwyczajna???
    Od: "DoGG" <s...@t...pl>

    Użytkownik "DoGG" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    Dzieki, juz znalazlem.

  • 3. Data: 2003-06-21 10:44:48
    Od: "romek" <r...@p...wp.pl>

> [...]
    > Rzeczypospolitej Polskiej" ale przecież w kpc rewizja została już
    > wykreślona. Jak to zatem jest: można wnieść rewizję czy nie? Jeśli tak, to

    Mozna wniesc
    Stosuje sie wlasnie te uchylone przepisy.
    Pozdrawiam
    Romek