  • 1. Data: 2003-06-20 09:40:55
    Temat: Co przed samobójstwem ?
    Od: "Nalee Queh" <n...@w...pl>

    Witam
    Czy przed w/w mogę w jakiś sposób uchronić rodzinę przed spłacaniem moich
    kredytów (nie są to wielkie sumy ok.5 tys. zł)? Czy np. u notariusza mogę
    wprowadzić rozdzielność majątkową? Przepisać, dom i samochód?
    Proszę o poradę.
    Pozdrawiam
    Michał

    PS. Pisze z komputera kolegi.

  • 2. Data: 2003-06-20 09:41:56
    Temat: Odp: Co przed samobójstwem ?
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Nalee Queh <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bcuks1$iqh$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > kredytów (nie są to wielkie sumy ok.5 tys. zł)? Czy np. u notariusza mogę
    > wprowadzić rozdzielność majątkową? Przepisać, dom i samochód?

    za długi odpowiadacie wspólnie i akt notarialny po powstaniu dlugow nie
    pomoże ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-06-20 10:26:43
    Temat: Re: Co przed samobójstwem ?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Nalee Queh" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytów (nie są to wielkie sumy ok.5 tys. zł)? Czy np. u notariusza mogę
    > wprowadzić rozdzielność majątkową? Przepisać, dom i samochód?

    bez sensu. za pięć tysięcy. nie warto.

  • 4. Data: 2003-06-20 10:41:48
    Od: "Nalee Queh" <n...@w...pl>

    > bez sensu. za pięć tysięcy. nie warto.

    nie chodzi o pieniądze

  • 5. Data: 2003-06-20 10:57:10
    Od: "Luki" <m...@p...com>

    Użytkownik "poilkj" napisał:

    > bez sensu. za pięć tysięcy. nie warto.

    a za ile warto ?

    --
    Luki

  • 6. Data: 2003-06-20 10:58:29
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    .

    > nie chodzi o pieniądze

    to o co ?

  • 7. Data: 2003-06-20 11:04:45
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > a za ile warto ?

    Chyba nie ma takiej ceny, ludzie żyją z długami 10 mln nowych złotych i
    jakoś sobie radzą. Widzę, że to często jest tak : im mniejsza zaległość tym
    bardziej człowiek się dołuje.... a jak to jest kwota załóżmy 1 mln nowych
    złotych to się myśli, że i tak nie da się tego spłacić więc po co się
    martwić :)
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-06-20 11:22:46
    Od: "Nalee Queh" <n...@w...pl>

    > to o co ?

    scenariusz jak w brazylijskim serialu - szkoda gadać

  • 9. Data: 2003-06-20 12:28:29
    Od: "Nalee Queh" <n...@w...pl>

    Dziekuje za pomoc
    i do zobaczenia po "tamtej" stronie

  • 10. Data: 2003-06-20 12:28:40
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

> [...]
    > kredytów (nie są to wielkie sumy ok.5 tys. zł)? Czy np. u notariusza mogę
    > wprowadzić rozdzielność majątkową? Przepisać, dom i samochód?

    EJ, Ty czasem nie rób żadnych głupot. Nic ani nikt nie jest wart, aby
    pozbywać się życia!!!!!!!!! Jeśli mogę Cię pocieszyć, to mam większe
    zobowiązania i realną perspektywę utraty pracy, ale trzeba sobie dać radę!

    Aurore