  • 1. Data: 2003-06-20 11:08:35
    Temat: bukmacherstwo online - czy legalne?
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    czy ktoś może potwierdzić prawdziwość poniższego cytatu?

    Kto wbrew przepisom ustawy lub warunkom zezwolenia urządza lub prowadzi grę
    losową, zakład wzajemny lub grę na automacie, podlega karze grzywny do 720
    stawek dziennych albo karze pozbawienia wolności do lat 2, albo obu tym
    karom łącznie. Tej samej karze podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej uczestniczy w zagranicznej grze losowej lub zagranicznym zakładzie
    wzajemnym. Zatem nie można również dzięki internetowi brać udziału w
    organizowanych poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zakładami
    bukmacherskimi. http://www.vagla.pl/skrypts/bukmacher_online.htm

    pozdrawiam
    TriBeCa

  • 2. Data: 2003-06-21 14:32:46
    Temat: Re: bukmacherstwo online - czy legalne?
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl>

    "tribeca" <t...@g...pl> wrote in message
    > czy ktoś może potwierdzić prawdziwość poniższego cytatu?

    Ja moge potwierdzic. Istotnie cytat pochodzi z podanego zrodla ;)

    Piotr 'VaGla' Waglowski | vagla [at] vagla [dot] pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Czlonek Zarzadu | http://www.isoc.org.pl
    Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Glowny Konsultant |
    http://www.piit.org.pl

  • 3. Data: 2003-06-23 08:04:18
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...do-usuniecia.pl> napisał w
    wiadomości news:bd1qa7$t4j$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > "tribeca" <t...@g...pl> wrote in message
    >
    > Ja moge potwierdzic. Istotnie cytat pochodzi z podanego zrodla ;)

    pochodzenia cytatu byłam pewna:) dzięki za potwierdzenie!:)

    pozdrawiam