  • 1. Data: 2003-06-20 13:42:02
    Temat: Prośba do posiadaczy LEXa
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś mógły sprawdzić i odpisać, czy do art. 123 ustawy o emeryturach i
    rentach z Funduszu ubezpieczeń społecznych zostało wydane jakieś
    rozporządzenie?? Bo nie mogę nigdzie znaleźć.

    Jeśli tak to proszę o informację albo tekst na priva. Dziękuję
    Marcin

    --
    How could it hurt you when it looks so good...

  • 2. Data: 2003-06-20 13:46:11
    Temat: Re: Prośba do posiadaczy LEXa
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Mrls" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Marcin
    >
    > --
    > How could it hurt you when it looks so good...

    Nie wydał.

    Pozdrowienia
    Michał